اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر و کارتن خواب در ساوه | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۲۲:۲۵:۵۲
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سرهنگ “علی اکبر عیسی آبادی” با اعلام این خبر، بیان داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، کاهش سرقت و در پاسخ به درخواست های مردمی، طرح شناسایی و جمع آوری و پاکسازی پاتوق معتادان متجاهر و کارتن خواب با هماهنگی مقام قضائی در این شهرستان اجرا شد.

این مقام انتظامی با اشاره به جمع آوری ۲۷ معتاد متجاهر در اجرای این طرح و معرفی آنان به کمپ های ترک اعتیاد ادامه داد : به منظور سالم سازی و پاکسازی تفرجگاه ها و جلب رضایت عمومی اجرای این طرح در شهرستان ساوه مطابق با دستورالعمل مصوب کمیته درمان به اجرا درآمد و طرح های مشابه به عنوان یکی از اولویت های پلیس این شهرستان تا پایان سال جاری خواهد بود.

سرهنگ عیسی آبادی هدف از اجرای این طرح را راهکاری برای کاهش سرقت های خرد در سطح شهرستان ساوه خواند و افزود: در تحقیقات صورت گرفته از سوی کارشناسان انتظامی مشخص شده که اکثر سرقت های خرد توسط معتادان متجاهر صورت می گیرد.

وی در ادامه بیان داشت : کشف یک کیلو و ۶۷۰ گرم ماده مخدر روان گردان و دستگیری ۲ نفر از قاچاقچیان مواد مخدر و توقیف یک دستگاه خودرو از دیگر دستاودهای این طرح بود.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در پایان از عموم شهروندان خواست تا طی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش های خود را در زمینه محل تجمع معتادان متجاهر به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن به درخواست های آنان در این زمینه رسیدگی شود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی