لفظ انقلابی برای خدمت مهم نیست , عملگرا باشیم | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۲۰:۲۰:۰۹
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار ، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های امروز نماز جمعه ساوه با اشاره به سالروز تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت : همانطوری که مقام معظم رهبری بارها فرمودند فرهنگ مثل هواست که وقتی انسان این هوا را استنشاق کرد می‌تواند به واسطه آن نیروی قدرت بگیرد و کاری را انجام دهد .

وی افزود : اگر در جایی هوای مسمومی به انسان تزریق شود این انسان دیگر تاب و تحمل هیچ کاری را ندارد لذا به این دلیل است که مقام معظم رهبری در میان تمام رهبران دینی و سیاسی جهان به این میزان دغدغه مسائل فرهنگی را دارند.

خطیب جمعه ساوه با بیان اینکه امروز ما نگران سبک زندگی غربی هستیم گفت : امروز ماهواره ها و شبکه های ضد دینی و فضای مسموم مجازی و مواد مخدر یک تهدید مهم در مورد تحکیم خانواده است که باید به این مسائل توجه ویژه شود .

وی با ابراز نگرانی از نداشتن دغدغه مسائل فرهنگی توسط برخی مسئولان گفت : امروز که دشمن با انواع لطایف الحیل به جنگ انقلاب آمده است و بدنبال استحاله فرهنگی است ، شورای عالی انقلاب فرهنگی ما نتوانسته در مقابل دشمنان خود را مسلح کند به همین دلیل است دغدغه رهبر انقلاب مسائل فرهنگی و فضای مجازی را دارند .

حجت الاسلام رحیمی با تاکید بر تلاش دشمن برای تسلط به نسل جوان و نوجوان گفت : دشمنان ما به این باور رسیده اند که برای نابودی دین و نظام برای جوانان برنامه ریزی کنند و امروز هم تمام تلاش رسانه های بیگانه در همین راستا است .

وی گفت : ما در حوزه های مختلف با اراده قوی به قدرت رسیده ایم و به همین دلیل است که استکبار دست از دشمنی با ایران بر نمی‌دارد چراکه این پیشرفت ها را برنمی‌تابد .

امام جمعه ساوه با بیان اینکه دولت قبل در زمینه فرهنگ مردم کاری نکرد گفت : در زمان حال نیز نمیتوان تنها با لفظ انقلابی کار کرد ، مردم از مجلس و دولت تلاش و کوشش می‌خواهند و باید برای حل گرفتاری آنان تلاش ها را بیشتر کرد .

وی با تاکید بر اینکه مدیران ضعیف باید خود از کارشان کنار بروند گفت : این مردم خادم و نوکر میخواهند و اگر مسئولی حوصله کار کردن ندارد برود . هرکسی در این کشور مسئول است باید شب و روز نشناسد و تمام تلاشش برای مردم باشد .

خطیب جمعه ساوه همچنین با گلایه از کمبود بودجه های فرهنگی گفت : مشخص نیست این بودجه های فرهنگی کجاست و در کجا خرج میشود ، فقدان کار فرهنگی و کم کاری مدارس و پدر مادرها باعث بوجود آمدن اتفاقاتی مثل شعار نویسی ها و اغتشاشات اخیر میشود .

امام جمعه ساوه در ادامه با اشاره به روز جهانی حقوق بشر گفت : کشور امریکا که خود پیشقدم در نقض حقوق بشر است همواره در این زمینه مدتی است و سابقه درخشانی در زمینه نقض متعدد حقوق بشر دارد که در جاهای مختلف دیده ایم.

حجت الاسلام رحیمی با اشاره به اینکه نقض حقوق بشر توسط آمریکا مصادیق مختلف داخلی و خارجی دارد افزود : زندان های مخوف ، وضعیت وحشتناک زندان های گوانتانامو و ابوغریب ، وضعیت حقوق بشر در عراق و افغانستان ، مردم کشی در کشورهای مختلف و …. بخشی از ادعای حقوق بشری آمریکاست .

امام جمعه ساوه آمریکا را از عاملان اصلی رهبری فتنه های داخلی دانست و گفت : آنها به هیچ وجه به انسانیت و حقوق‌بشر اعتقادی ندارند و بدنبال ایجاد فتنه و آشوب در کشورهای مختلف از جمله ایران هستند که در سالیان اخیر موارد متعدد را شاهد بوده ایم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی