کشور ما مهد تربیت زنان غیور و اثرگذار است | ساوه نار پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳۰۵:۱۱:۲۳
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار ، حجت الاسلام جعفر رحیمی در خطبه های نماز جمعه ساوه با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت روز مادر گفت : ولادت هر یک از ائمه و معصومین ارزش و جایگاه والایی دارد اما در خصوص حضرت زهرا و امام عصر به شب قدری تشبیه شده که نشان از اهمیت بالای آن دارد ‌.

وی افزود : نام گذاری سالروز ولادت حضرت زهرا (س) به عنوان روز مادر نشانگر جایگاه والای زن در دین مبین اسلام است و به ما میفهماند که باید قدر مادران خود را بدانیم .

وی با بیان اینکه کشور ما شیر زنان زیادی را در دل خود جای داده است گفت : مادران و همسران و خواهران شهدا ، زنان غیور فاطمی در حوزه های مختلف ، قهرمانان بانوی کشور در عرصه های داخلی و خارجی ، دانشمندان ، اساتید ، مخترعان ، معلمان و ….. که بعنوان یک زن بخش مهمی از جامعه ما را تشکیل داده اند همگی در این کشور عزیز رشد پیدا کرده و به درجات عالیه رسیده اند .

خطیب جمعه ساوه با تاکید بر اینکه همه ما وظیفه داریم قدردان مادران و همسران خود باشیم گفت : حوله معروف بهشت زیر پای مادران است مصداق واقعی جایگاه زن است لذا باید به برکت وجود نازنین خانم فاطمه زهرا (س) تلاش کنیم ارزش و جایگاه واقعی زمان این سرزمین حفظ و ارتقای یابد .

وی در بخش دیگری از خطبه ها با قدردانی از حضور مردم ساوه در برنامه های بصیرتی اخیر گفت : حضور و استقبال گرم شما از برنامه های اجرا شده در هفته های اخیر بیانگر آن است که مردم ما همچنان پایدارملن های نظام و انقلاب هستند و اجازه نخواهند داد دشمنان نقشه های شوم خود را در جامعه پیاده کند. .

حجت الاسلام رحیمی افزود : حضور مردم در چنین مراسماتی علاوه بر افزایش بصیرتی آنان ، باعث دلگرمی نیروهای بسیجی و جهادی ورتقاابس خواهد شد .

امام جمعه ساوه همچنان با تمرکز به مسئولان در خصوص اجرای طرح مسکن ملی گفت : از مسئولان انتظار میرود یکصدا باشند نه اینکه استاندار و فرماندار و وزیر و مسئول هرکدام حرفشان فرق کند ، موضوع مسکن مهم است و باید با دقت انجام شود .

وی گفت : در کشور ما خصوصا در این شهر مشکل مسکن قابل لمس است لذا باید این مشکل را سریعا با تدابیر هوشمندانه حل کنیم و نباید امید واهی به مردم بدهیم ، باید یکصدا باشیم و مشکل مردم را حل کنیم .

گفتنی است در بین دو نماز نیز نمازگزاران با شعارهای خود اقدام هنحارشکنلنه نشریه فرانسوی شارلی ابدو در توهین مجدد به مقدسات و مرجعیت محکوم و خواستار برخورد با حامیان آنها شدند .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی