برگزاری نخستین جشنواره استانی تئاتر طنز در ساوه | ساوه نار چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۰:۰۳:۰۰
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

حسین محمودی فر در گفتگو با پایگاه خبری ساوه نار با اعلام این خبر افزود: ایجاد نشاط و به دنبال آن گسترش فعالیت های سازنده در زندگی افراد و اجتماعی انسان ها بسیار اهمیت دارد.

وی گفت : زمانی که مردم جامعه ای از نشاط اجتماعی برخوردار باشند وفاق همیشگی، تعلق اجتماعی، تعاملات اجتماعی مطلوب از زندگی و همچنین سلامت روانی و اجتماعی افراد افزایش پیدا کرده و به موازات آن آسیب های اجتماعی نیز کاهش می یابد و انگیزه برای کار و تلاش افزایش می یابد در نتیجه چنین جامعه ای سیر پیشرفت و ترقی را طی خواهد کرد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ساوه با بیان اینکه برای ایجاد نشاط اجتماعی با توجه به ضرورت و کارکرد طنز، نخستین جشنواره استانی تئاتر طنز با رویکردها و محورهای مختلف در ساوه برگزار خواهد شد گفت : کارکرد طنز در آثار دفاع مقدس ، توجه به معضلات و آسیب های اجتماعی ، توجه به طنز در ادبیات و فرهنگ فولکلور و موضوعات آزاد از محورهای برگزاری این جشنواره خواهد بود .

وی تصریح کرد : دبیرخانه جشنواره در راستای حمایت از گروه های راه یافته به جشنواره به ۶ گروه حداکثر تا سقف ۴۰ میلیون ریال کمک هزینه نقدی پرداخت می نماید.

به گفته وی این جشنواره به صورت رقابتی خواهد بود و به برگزیدگان در بخش های مختلف جایزه نقدی-تندیس ولوح تقدیر با نظر هیأت محترم داوران اهداء می گردد.

محمودی فر گفت :آثار ارائه شده می بایست تولید جدید بوده و دبیرخانه جشنواره از پذیرش آثاری که در جشنواره های دیگر حضورداشته اند معذور می باشد.

به گزارش ساوه نار مهلت ارسال آثار متن تا ۱۰ اسفند ماه خواهد بود و پس از بررسی ، نتایج در اردیبهشت ماه سال آتی اعلام خواهد شد .

همچنین مهلت ارسال آثار بصورت فیلم تا ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ بوده و جشنواره در خردادماه سال آینده برگزار و نفرات برتر معرفی خواهد شد .

علاقمندان می‌توانند آثار خود را به آدرس دبیرخانه جشنواره به نشانی ساوه ، خیابان شریعتی ، شریعتی ۱۰ ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه ارسال نمایند .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی