برنامه ریزی اجرای ۳۰۰ برنامه در دهه فجر ساوه | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۲:۴۵:۲۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , سرهنگ پاسدار علیرضا مهدی با گرامیداشت ایام چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت:دهه فجر، دهه‌ی طلوع انقلاب است به همین خاطر، بزرگداشت آن بایستی با اهمیت انجام بگیرد.

وی افزود : قبل از دوران حکومت اسلامی و جمهوری اسلامی، حاکمیت و مناسبات بین حاکم و مردم، همواره رابطه‌ی غیراسلامی ، رابطه‌ی سلطان و رعیت ، رابطه‌ی غالب و مغلوب بوده است و با انقلاب مردم ایران به رهبری امام خمینی این سلسله‌ی غلط و معیوب و این رشته‌ی بیمار پایان یافت.

فرمانده سپاه ساوه با بیان اینکه دهه فجر ، مظهر شکوه ، عظمت و فداکاری ملت ایران است گفت : عزّت ایران و ایرانی، بلکه عزّت اسلام و مسلمین در این دهه و به‌دست ملت مقاوم و شجاع و قهرمان ایران پایه‌گذاری شد.

سرهنگ مهدی تصریح کرد : با شروع دهه فجر، خاطرات این ملت تکرار میشود و با برنامه ریزی صورت گرفته قرار است با عملی کردن منویات رهبر انقلاب در خصوص جهاد تبیین ، این خاطرات و این حوادث ، به‌وسیله آگاهان ویژه به نسل جدید منعکس‌شود.

به گفته وی گرامیداشت دهه مبارک فجر، مانع بزرگی در راه تحقق اهداف دشمنان انقلاب اسلامی است و آنها سعی می‌کنند انقلاب را از یاد مردم ببرند اما دهه فجر انقلاب ، حضرت امام خمینی (ره) و اراده و عظمت امام بزرگوار را به یاد مردم می آورد.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه با اشاره به برگزاری حدود ۳۰۰ برنامه در دهه فجر سال‌جاری عنوان کرد : گلباران مزار مطهر شهدا، سرکشی از خانواده های معظم شهدا ، ایثارگران و جانبازان، یادواره های شهدا، مسابقات ورزشی ، علمی و فرهنگی ، بازدید از موزه عبرت توسط بسیج محلات و اقشار بسیج، حضور پیشکسوتان و مبارزین زمان انقلاب در مدارس شهرستان جهت روشنگری و جهاد تبیین، برپایی میز های خدمت با حضور مدیران ، کرسی های آزاد اندیشی ، برنامه های کارگری در صنایع و کارخانجات شهرصنعتی و نشست های بصیرتی در مساجد، پایگاه های بسیج و افتتاح طرح های آبرسانی روستایی و طرح های محرومیت زدایی توسط گروه بسیج سازندگی از برنامه های ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ساوه می باشد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی