اعضای شورای شهر شجاع و امانتدار باشند/ جریان رستوران کشاورز چیست؟ | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۱۸:۴۴:۵۸
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی امام جمعه ساوه در خطبه نمازجمعه این شهر با اشاره به زیاده خواهی آمریکا گفت:نظارت آمریکایی ها از مراکز نظامی برای تایید رعایت برجام از طرف ایران، زیاده خواهی است چون مراکز نظامی ناموس هر کشوری هستند، یکباری هم که از پارچین بازدید کردند توسط بازرسان آژانس فیلمبرداری و جاسوسی کردند.
وی افزود: دشمنی آمریکا تمام نمی شود زیرا آنها ایران مقتدر نمی خواهند.

حسینی بیان کرد: بعضی ها خواهان همکاری با اروپا منهای آمریکا هستند این هم غلط است چون تجربه نشان داده اروپا، پیرو سیاست ضد ایرانی آمریکا است و شاهد آن سخنان چندی پیش مقام آلمانی و فرانسوی در همراهی با آمریکا بود.
وی ادامه داد: تنها راه پیروزی بر دشمنان ، مقاومت و پیروی از ولایت رهبر معظم انقلابی است .

اعضای شورای شهر شجاع و امانتدار باشند/ جریان رستوران کشاورز چیست؟

امام جمعه ساوه اظهار کرد: مهمترین کار شورای شهر انتخاب شهردار است، باید شجاعانه و امانتدارانه باشد به مردم خیانت نکنید.
وی افزود: آقای کاظم نسب نماینده اصلاح طلب اهواز واقعا شریف بود که با منطق مخالف وزیر نیرو بود و از آقای عارف رییس فراکسیون امید هم انتقاد کرد و گفت که من نماینده مردم شهر و پیگیر حل نیازهای آنها هستم و پیرو نظرات سیاسی فراکسیون نیستم.

حسینی تاکید کرد: اعضای شورای شهر باید از این نماینده بیاموزند و سیاسی تصمیم نگیرند، از اعضا سوال دارم جریان رستوران کشاورز چیست؟
وی ادامه داد: همانطور که رییس دادگستری تاکید دارندنسبت به نظارت شورای شهر مسئولین حساس باشند ، اگر اعضای شورا با زدوبند شهردار انتخاب کنند، اسامی آنها را در همین تریبون با مدرک می گویم.

این مسئول شهرستان ساوه تصریح کرد: ائمه جمعه دو وظیفه مهم دارند: اول تریبونی برای نظام باشیم و دوم تریبونی برای بیان مشکلات مردم باشیم ، اول به مسئولین تذکر می دهیم اگر اصلاح نشد علنی می گوییم.

رسوایی سکوت طرفداران حقوق بشر در برابر جنایات میانمار
این کارشناس حقوق بین الملل با اشاره به دورویی مدعیان حقوق بشر گفت: جنایات میانمار با سکوت طرفداران حقوق بشر و کسانی که برای حیوانات اشک می ریزند مواجه شده است.
وی با اشاره به اهداف عالی انقلاب اسلامی برای آزادی تمام مردم افزود: وزارت خارجه به توییتر و تماس اکتفا نکند بلکه طبق قانون اساسی باید از حقوق انسانی سایر ملت ها در برابر مستکبرین حمایت کند.

در واقعه غدیر خم، ولایت آینده اسلام مشخص شد

حسینی با اشاره به واقعه غدیر خم گفت: ولایت ائمه اطهار(ع) فقط ولایت به معنی دوستی نیست بلکه به معنی سپردن ادامه راه اسلام به جانشین، تشکیل حکومت اسلامی و اجرای شریعت اسلامی برای تعالی جامعه است.
وی افزود: ولایت آنقدر مهم است که پیامبر باید حتما ابلاغ می کرد تا دین اسلام کامل شود و در دوران غیبت هم با ولی فقیه استمرار می یابد.

حسینی با تاکید بر الگوگیری از ائمه اطهار(ع) برای کشورداری بیان کرد: گره گشایی از مومنین و شیعیان بر همه لازم است تا جایی که امام موسی الکاظم به یکی از شیعیان فرمود منصب وزارت هارون را بپذیرد و به گرفتارها رسیدگی کند.
وی افزود: در همین حال این امام بزرگوار راضی نبود کسی بخاطر دنیا نزد حاکم طاغوتی برود و حتی قرآن بخاطر کسب هدیه بخواند.

غدیر خم، دشمنان را از دست اندازی به اسلام مایوس کرد
امام جمعه ساوه با تبریک این عید مهم امت اسلام نکاتی را متذکر شد: این واقعه اولا موجب یاس دشمنان پس از رحلت امام برای دست اندازی به دین شد چون مفسرو پاسداری شایسته به جانشینی پیامبر اکرم(ص) انتخاب شد.
وی افزود: بخاطر همین رهبر معظم انقلاب فرمودند:« زنده نگهداشتن غدیر، زنده نگهداشتن اسلام است»و عیدی برای همه مسلمانان است.

خطیب نمازجمعه ساوه تاکید کرد: ثانیا دین کامل، دین با ولایت مستمر است و اسلام بدون ولایت ناقص است.
وی ادامه داد: ثالثا آیات قرآن ثابت می کند در این روز نعمت الهی بر مردم تکمیل شد و رابعاً اسلام مورد رضایت خدا، اسلام ولایی است نه اسلام بنی امیه و آل سعود که مورد پسند آمریکا است.

واقعه غدیر خم مورد تایید روایات شیعی و سنی است
حسینی اظهارکرد: این واقعه تاریخی که بخاطر جمع شدن همه حجاج در منطقه ای به نام خم برای شنیدن سخن پیامبر به عنوان غدیر خم درروایات شیعه و سنی ذکر شده است آن قدر مهم بود که اگر پیامبر نمی گفت طبق قرآن، دین خدا تکمیل نمی شد.
وی ادامه داد: معرفی امام علی(ع) به عنوان وصی و مولا در برابر چشمان و گوش های حاجیان ماموریتی الهی بود که برای اینکه کدام علی هم جای شک نباشد، دستان حضرت علی(ع) را بالا برد و گفت:« فهذا علی مولاه».

 

true
true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی