امکان تحصیل دانشجویان خارجی در دانشگاه آزاد اسلامی و سما واحد ساوه | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۵:۵۷:۰۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

در نشست مشترک ریاست محترم دانشگاه با کارکنان سما عنوان شد. امکان تحصیل دانشجویان خارجی در دانشگاه آزاد اسلامی و سما واحد ساوه مهیا میباشد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه به نقل از روابط عمومی سما،دکتر حیدری ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه با اعلام این خبر گفت:مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی و سما واحد ساوه به عنوان یکی از بزرگترین و مهمترین مراکز آموزشی در سطح کشور با داشتن امکانات وتجهیزات آموزشی مناسب و استاندارد، به آموزش و تربیت نیروی انسانی میپردازد .

وی در ادامه نیروی انسانی با تجربه ، متعهد و متخصص مجموعه عظیم دانشگاه آزاد اسلامی را از سرمایه های دانشگاه دانست و گفت:در دانشگاه آزاد اسلامی و سما واحد ساوه برای تعداد ۲۰۰ نفر عضو هیئت علمی تمام وقت و ۳۰۰ نفر کارمند به طور مستقیم اشتغال ایجاد گردیده است.
ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی را متعلق به مردم دانست و گفت:در دانشگاه آزاد اسلامی هیچ کسی سهامدار نیست و کلیه پرداختها مطابق قوانین ومقررات میباشد.

دکتر حیدری سپس به جذب دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: علی رغم کاهش جمعیت دانشجویی و وجود تعداد زیادی از مراکز آموزشی در شهرستان ساوه خوشبختانه بالاترین میزان جذب دانشجو در شهرستان را داشته ایم .
وی در ادامه به جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت:بسترلازم جهت جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه آزاد اسلامی و سما مهیا میباشد.

ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی در پایان از اعتماد مردم به دانشگاه آزاد اسلامی تقدیر و تشکر کرد و گفت:خوشبختانه مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی دارای جایگاه بسیار خوبی است و باید با ایجاد همدلی و همزبانی ،تکریم ارباب رجوع و حسن برخورد،و رعایت قوانین و مقررات اداری قدردان اعتماد مردم باشیم.

دراین جلسه همچنین سرپرست محترم معاونت دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد ساوه ضمن تبریک دهه ولایت و امامت، به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به سال ((اقتصاد مقاومتی ،تولید و اشتغال)) اشاره وگفت: مجموعه سمای واحد ساوه با لبیک به پیام مقام معظم رهبری با نظارت ، کنترل و کاهش هزینه های مصرفی در سال جدید زمینه های اقتصاد مقاومتی را ایجاد نموده است.
سرپرست معاونت دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد ساوه در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از تلاش و کوشش همکاران گفت:سمای واحد ساوه در سال گذشته موفقیتهای بسیاری در زمینه های علمی ،فرهنگی،ورزشی و پژوهشی بدست آورد و این موفقیت ها بازتاب خوبی در افکار عمومی داشته است و هم اکنون سمای واحد ساوه به عنوان یک برند مورد توجه مردم قرار گرفته است که انشالله با تلاش و جدیت همکاران در سال جدید نیز شاهد اعتماد بیشتر مردم به سما باشیم.

مهندس ابراهیمی در پایان از حمایتهای ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی تقدیرو تشکر کردوهمدلی و همفکری بخشهای مختلف سما را در جهت تحقق آرمانهای سما یاد آور شد.
به گزارش روابط عمومی سما نشست مشترک کارکنان با ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه در تاریخ ۱۴شهریور ماه سالجاری در محل سالن جلسات آموزشکده سما برگزار شد.

 

 

true
true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی