پیام سرهنگ اسدی فرمانده نیروی انتظامی ساوه بمناسب آغاز سال تحصیلی | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۶:۱۲:۵۲
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

در متن این پیام آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

💠السلام علی الحسین / و علی علی بن الحسین
💠و علی اولاد الحسین / و علی اصحاب الحسین

 

💢ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری آقا عبدالله الحسین به مردم شریف و ولایت مدار شهرستان ساوه و با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس و تقدیر از دلاور مردیها و رشادت های رزمندگان غیور جبهه حق علیه باطل ،لازم میدانم آغاز بهار دانش و سال تحصیلی جدید را به تمامی دانش آموزان، دانشجویان ،دانش پژوهان و معلمین و اساتید گرامی تبریک عرض نمایم.

💢نیروی انتظامی شهرستان ساوه در راستای تامین امنیت و آرامش همشهریان عزیز , همواره و با تمام توان در راستای برقراری نظم در سطح شهرستان تلاش کرده و خواهد نمود و از هیچ اقدام قانونی فروگذار نخواهد کرد.

💢ایشان در ادامه این پیام ضمن سخیف ارزیابی کردن سخنان ترامپ رئیس جمهوری آمریکا بیان کردند : سخن های پوچ رئیس جمهور آمریکا مارا در دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب مصمم تر کرده و هیچ تاثیری در روحیه انقلابی ما نخواهد داشت. خدا را شاکریم که دشمنان اسلام را از نادان ها قرار داد.

💢اظهارات اخیر ترامپ خود سندی بر حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و هر زمانیکه شیاطین نظام سلطه عصبانی و خشمگین تر میشوند بیانگر طی مسیر و سلوک درست انقلاب و نظام ماست و از شیطان نظام سلطه غیر از این انتظار نخواهد رفت و همچنین به نوعی آقای ترامپ نه تنها به عنوان رییس جمهور ملت آمریکا بلکه به عنون سخنگوی رژیم صهیونیستی ایفای نقش میکند.

با آرزوی موفقیت برای همشهریان عزیز
سرهنگ پرویز اسدی
۳۱ شهریور ۱۳۹۶

true
true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی