امام جمعه ساوه : بوی الرحمن برجام بلند شده است | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۵:۲۳:۵۰
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

وی در ادامه صحبت های خود افزود: اگر آمریکا بدون هیچ افزایش تحریم و تهدیدی از برجام خارج شود اشکالی ندارد ولی اگر قرار باشد با متعهد به برجام باشیم ولی آمریکا تهدیدات را زیاد کند به عقل خود شک نمی کنید.

حسینی بیان کرد:مگر نمی گفتید امضای «جان کری» تضمین است پس تضمینش چه شد؟
وی ادامه داد: شاید گفته شود دولت ترامپ برخلاف دولت قبلی است! این سخن قبول نیست چون به درستی گفته بودید که توافق بین المللی است و هر دولتی باید اجرا کند، ولی مشکل اینجا است که آمریکا مستکبر است و پایبند به هیچ عهدی نیست.

امام جمعه ساوه با اشاره به غلط بودن تصور اینکه دنیای گفتمان است نه موشک، اظهار کرد: آمریکا زبان گفتمان نمی فهمد باید با اقتدار و زبان زور صحبت کرد.
وی ادامه داد: توانمندی های نیروهای نظامی و انتظامی و قدرت بازدارندگی موشکی است که آمریکا را سرجایش می نشاند.

این کارشناس حقوق بین الملل تصریح کرد: باید درس گرفت و تجربه تلخ برجام را تکرار نکنیم،نظریه اروپای خوب و آمریکای بد همان مانند کدخدا محوری خطا است .
وی افزود: رییس جمهور معتقد بود که باید با کدخدا صحبت کرد و قرارداد را بست، مسئولین عزیز با خدا ببندید نه کدخدا! عزت با خدا است.

دلیل اتهام زنی به رییس قوه قضاییه، سلب اعتماد عمومی است
حسینی با اشاره به پرهیز از نشرتهمت و شایعه گفت: دلیل اتهام زنی به رییس قوه قضاییه آیا ناراحتی از مواضع انقلابی و فشار برای سکوتش است یا می خواهند اعتماد عمومی را از مسئولان سلب کنند؟
وی ادامه داد: یکی از مظاهر تقوا پرهیز اتهام زنی و شایعه پراکنی است که امنیت روانی جامعه را سلب می کند.

خطیب نماز جمعه ساوه سه راه برای مقابله با این جریانات پیشنهاد کرد: ۱- شفافیت عملکرد و صراحت لهجه در بیان واقعیات به مردم ۲- آگاه سازی و رشد فکری مردم تا بدانند دشمن از سلاح شایعه برای انحراف افکار عمومی استفاده می کند. ۳- برخورد قاطع دستگاه قضایی با متخلفان.
وی افزود: باید با هر فرد متخلفی حتی اگر از خانواده یا دوستان بنده یا هر مسئولی بود برخورد کرد.

قدرت‌های خارجی به دنبال ایجاد اسرائیل جدید هستند
حسینی با اشاره به دیدارهای این هفته رهبر معظم انقلاب گفت: در دیدار با رییس جمهور ترکیه فرمودند:« قدرت‌های خارجی و به ‌ویژه رژیم صهیونیستی به‌دنبال ایجاد یک «اسرائیل جدید» در منطقه و به‌وجود آوردن وسیله‌ای برای اختلاف و نزاع هستند».
وی افزود: خاک بر سر استادی که مدعی نظریه پردازی علوم سیاسی است، اما خود را در حد سخنگوی کاخ سفید و رژیم صهیونیستی تنزل داده است و بی شرمانه در نامه به مرجعیت عراق از تجزیه طلبی دفاع می کند درحالیکه آمریکا رسما دفاع نکرد.

حج یک منبر تبلیغی است
امام جمعه ساوه بیان کرد: در دیدار با دست اندرکاران حج نیز فرمودند« حج یک منبر تبلیغی برای ارتباط گرفتن با مردم دنیا و خنثی کردن تبلیغات دشمن است».
وی ادامه داد: یکی از فلسفه های حج همین ارتباطات بین المللی است، لذا رهبر معظم انقلاب از محدود شدن ظرفیت های ارتباطی ایران با مردم در حج همچون دعای کمیل و غیره ابراز ناخرسندی کردند.

 

true
true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی