امروز امنیت نسبتا پایداری در ساوه برقرار هست که وضعیت مطلوب و رو به رشدی میباشد | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۴:۳۴:۰۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار , ایشان در ابتدای سخنان خود با تشکر از همشهریان عزیز بابت همکاری خود با نیروی انتظامی , ساوه را گسترده ترین حوزه سرزمینی استان مرکزی اعلام کردند و تشریح کردند امروز امنیت نسبتا پایداری در ساوه برقرار هست که ایده آل نیست ولی وضعیت مطلوب و رو به رشدی میباشد.

نیروی انتظامی شهرستان ساوه در طول یک سال گذشته با شایستگی موفق به پوشش تمامی مناسبت ها اعم از مذهبی , ملی , منطقه ای و محلی شده است. به طور مثال حضور نیروی انتظامی شهرستان در برگزاری انتخابات شوراها, راهپیمایی ها , دستجات عزاداری محرم , مسابقات ورزشی و چهارشنبه آخر سال در هرچه بهتر اجرا شدن این مراسمات تاثیر بسزایی داشته اشت.

وی تصریح کرد : همکاران بنده در بحث طرح پاکسازی تفرجگاه ها, بوستان ها و نقاط جرمخیز حضور چشمگیری داشتند. در بحث مدارس ناچارا با توجه به کم بودن نیرو حتی از عوامل اداری نیز استفاده میکنیم.

ایشان افزودند : در بحث سرقت ها شاهد کاهش ۱۵ درصدی انواع سرقت ها در یک سال گذشته بودیم . چندین باند سارق احشام محموله منزل وخودرو دستگیر شدند. در مواد مخدر نزدیک به ۶۰۰ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

سرهنگ اسدی در ادامه صحبت های خود تاکید کرد : افزایش ۴۵ درصدی کشف سلاح و افزایش چشمگیر در برخورد با فروشندگان و توزیع کنندگان مشروبات الکلی هم داشتیم. متاسفانه در سال گذشته ۶ فقره قتل داشته ایم که با تلاش همکاران در پلیس آگاهی همه موارد منجر به دستگیری قاتل شده است.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی