شهر ساوه قربانی صنعت شده است | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۳:۴۰:۴۲
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار به نقل از نارستان شهرداری , مهندس سید “مهدی حسینی” شهردار ساوه در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان داشت: استقرار شهر صنعتی در این شهرستان موجب ایجاد فرصت های زیادی شده است اما عدم برنامه ریزی مناسب در امر فراهم نمودن زیرساخت های شهری و شهرسازی موجب شده این فرصت ها تبدیل به تهدید شوند.

وی ادامه داد: به دلیل عدم برنامه های کوتاه و بلند مدت برای توسعه شهر همگام با رشد جمعیت امروز با بیش از ۲۰ منطقه حاشیه نشین و مشکلات آنها مواجه شده ایم و این در حالیست که هیچ گونه وزارت خانه یا اعتبارات دولتی شهرداری ساوه را برای رفع این مشکلات یاری نمی کند.

شهردار ساوه با بیان اینکه این روند مهاجرپذیری در این شهر همچنان ادامه دارد، افزود: پیش بینی راه اندازی دیگر صنایع مهم مانند شرکت خودرو سازی رنو نیز باعث ایجاد فرصت های شغلی زیاد و در نتیجه رشد جمعیت کارگری ساوه خواهد شد که این امر نیازمند تامین زیرساخت های شهری می باشد.

به گفته وی، عدم توجه متوازن به بخش مسکن و شهرسازی موجب شده که ساوه به یک شهر کارگری تبدیل و بیشتر مدیران صنایع در تهران ساکن شوند لذا یکی از برنامه های مهم مدیریت شهری در دوره پنجم توجه به این امر مهم خواهد بود.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی