نمایشگاه خوشنویسی استاد کورش مظفر بیگی روز گذشته افتتاح شد | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۱:۵۹:۲۹
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار به نقل از روابط عمومی اداره ارشاد شهرستان , نمایشگاه خوشنویسی استاد آقای کورش مظفر بیگی در فرهنگسرای ارشاد شهرستان ساوه و با حضور علی اشرف صندوق آبادی عضو شورای‌عالی انجمن خوشنویسان ایران , آقای محمودی فر ریاست محترم اداره ارشاد و هنرمندان شهرستان در فرهنگسرای ارشاد افتتاح شد.

صندوق آبادی عضو شورای‌عالی انجمن خوشنویسان ایران در آیین افتتاحیه نمایشگاه خوشنویسی استاد کوروش مظفر بیگی خاطرنشان کرد: هنر ما بهترین و نافذترین و اثربخش‌ ترین زبان در انتقال و نهادینه کردن فرهنگ، هنر است و در همه زمینه‌های هنری آن هنری که ریشه در تاریخ، تمدن ایران و اسلام دارد هنر خوشنویسی است

حسین محمودی فر ریاست اداره ارشاد ساوه در آیین افتتاحیه گفت: در حوزه جنگ نرم هنر یکی از اثربخش ترین ابزارهای استحاله فکری و فرهنگی جوامع بشری است در همین راستا سرمایه گذاری در مظاهر هنری به عنوان راهبرد کشورهای استکباری می باشد.

حسین محمودی فر در ادامه ضمن تقدیر وتشکر از استاد مظفر بیگی در برگزاری نمایشکاه خوشنویسی ابراز نمودخوشنویسی را می‌توان شاخص‌ترین هنر در پهنه ی سرزمین‌های اسلامی دانست، و آن‌را به مثابه ی زبان هنری مشترک برای تمامی مسلمانان تلقی کرد. هنر خوشنویسی همواره برای مسلمانان اهمیتی خاص داشته‌است، زیرا، در اصل، آن‌را هنر تجسم کلام وحی می‌دانسته‌اند. آنان خط زیبا را نه فقط در استنساخ قرآن، بلکه، در اغلب هنرها به‌کار می‌بردند.

ضمنا” دراین نمایشگاه تعداد۳۳ اثر از آثار استاد مظفربیگی در فرهنگسرای ارشاد از تاریخ ۳/۸/۹۶ لغات ۹/۸/۹۶ صبح ها: از ساعت ۸ الی ۱۴ و عصرها از ساعت ۱۶ الی ۱۹ آماده بازدید علاقه مندان می باشد.

 

 

true
true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی