نه مصدوم و سه فوتی حاصل سوانح رانندگی در ۲۴ ساعت گذشته در ساوه | ساوه نار سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۱:۰۶:۱۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار به نقل از روابط عمومی اورژانس ساوه و پلیس استان مرکزی در فاصله کمتر از ۲۴ ساعت گذشته سه تصادف در محور ساوه همدان و ساوه – تهران نه مصدوم و سه کشته در پی داشت.

در نخستین حادثه تصادف بین کامیون خاور، پژو ۲۰۶ و خودرو سمند در ساعت ۲۱:۱۵ نوزدهم آبانماه در محور اتوبان ساوه به همدان روی پل رنگرز حادثه آفرید. بر اساس این گزارش، نیروهای عملیاتی اورژانس ۱۱۵ شهرصنعتی ساوه و آمبولانس هلال احمر رنگرز به محل حادثه اعزام شدند و سه مصدوم را پس از اقدامات لازم پیش بیمارستانی به مرکز درمانی شهیدمدرس منتقل کردند. راننده خودرو سمند قبل از رسیدن نیروهای اورژانس به حادثه فوت کرد.

در دومین سانحه رانندگی که در ساعت ۵ صبح امروز ۲۰ آبان در لاین شرقی کیلومتر ۲۶ اتوبان ساوه _تهران رخ داد ، یکی از سرنشینان خودرو سواری دوو سیلو جان خود را از دست داد، و دو نفر دیگر از سرنشینان مجروح شدند.

در سومین حادثه و در ساعت ۱۴:۰۶ دقیقه امروز ۲۰ آبان ماه یک دستگاه سواری پژو در کیلومتر ۴۵ اتوبان همدان واژگون شد که بر اساس این گزارش پنج مصدوم حادثه بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستان به بیمارستان مدرس منتقل شدند ولی متاسفانه یکی از سرنشینان خودرو قبل از رسیدن همکاران اورژانس جان خود را از دست داده است.

عکس های دو حادثه واژگونی پژو و تصادف سمند

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی