دیدار ریاست اداره ارشاد و کتابخانه های عمومی ساوه با مولف ساوجی | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۲:۳۴:۵۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار به نقل از اداره ارشاد ساوه ,حسین محمودی فر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه دردیدار با مؤلف ساوجی ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی بیان داشت: نقش قلم اصلاح و هدایت جامعه به سمت معنویات و اعتلاء بخشی به فرهنگ بشری است وی افزود:خداوند متعال انسان را به سمت و سوی نوشتن و کتاب راهنمایی کرده و به او نعمت والای قدرت و توانایی نوشتن ارزانی داشته است.

حسین محمودی فر، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه از دیدار با مؤلف ساوجی خبرداد و بیان داشت: به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در معیت رئیس اداره کتابخانه عمومی و تعدادی از مسئولین انجمن های فرهنگی و هنری و همکاران از مؤلف ساوجی جناب آقای محمد حسین اکبری دیدار به عمل آمد.

در این دیدار حسین محمودی فر، ضمن تبریک هفته کتاب و کتابخوانی بیان داشت: نقش قلم اصلاح و هدایت جامعه به سمت معنویات و اعتلاء بخشی به فرهنگ بشری است وی افزود:خداوند متعال انسان را به سمت و سوی نوشتن و کتاب راهنمایی کرده و به او نعمت والای قدرت و توانایی نوشتن ارزانی داشته است.

حسین محمودی فر ابراز داشت صاحبان قلم به شکرانه این موهبت عظیم باید به روشنگری جامعه بپردازند ، نیازهای معنوی و روحی مردم را پاسخ گویند و موجبات ترقی و تعالی جامعه را فراهم آورند.

درپایان با اهداء لوح تقدیر و هدیه از آقای محمدحسین اکبری تجلیل گردید.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی