مراسم تجلیل از خانواده های شاهد و ایثارگر آموزشکده سما واحد ساوه برگزار شد | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۲:۴۴:۳۲
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج مراسم تجلیل از خانواده های شاهد و ایثارگر آموزشکده سما واحد ساوه با حضور آقای دکتر حیدری ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه،آقای دکتر ابراهیمی معاون سما ساوه ،آقای آقامحمدی مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی،اعضای شورای اسلامی شهر ساوه، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و مسئولین سپاه و نیروی انتظامی ساوه در تاریخ ۲۹آبانماه سالجاری در محل سالن اجتماعات آموزشکده سما واحد ساوه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سما در این همایش که به همت بسیج دانشجویی با همکاری دفتر فرهنگ اسلامی آموزشکده سما واحد ساوه برگزار شد ابتدا آقای دکتر حیدری ضمن عرض خیر مقدم و تقدیر و تشکر از برگزاری این همایش هفته بسیج را تبریک گفتند.

 


در ادامه آقای جوشقانی مسئول تفحص استان قم به عنوان سخنران این مراسم با ذکر خاطراتی از شهدای جنگ تحمیلی به رشادتها و فداکاریهای رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس اشاره کرد وگفت: اگر بسیج و بسیجیان در جبهه های نبرد حق علیه باطل نبودند قطعا در دوران دفاع مقدس به پیروزی نمی رسیدیم لذا باید همواره قدردان رشادت ها و جانفشانی های دلاوران بسیجی باشیم.

آقای جوشقانی با بیان اینکه بسیج باعث عزت و اقتدار ایران اسلامی است، اظهار داشت: هفته بسیج بهانه ای برای زنده نگه داشتن روحیه بسیجی دربین مردم است ،چراکه همین امر باعث شد تا آمریکا از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هراس داشته باشد.
در این همایش همچنین مسئول بسیج دانشجویی استان مرکزی به فداکاری مدافعان حرم در سوریه و عراق اشاره کرد و گفت:قساوت و بی رحمی مزدوران داعش در عراق و سوریه در تاریخ ماندگار خواهد شد وقطعا پیروزی نهایی از آن مدافعان حرم که از بین بسیجیان میباشند خواهد شد.
در پایان مراسم از تعداد ۵ نفر از خانواده های شاهد و ایثارگر آموزشکده سما واحد ساوه با اهداء لوح و تندیس تقدیر به عمل آمد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی