هفته فرهنگی ساوه با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آغاز شد | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۳:۰۲:۲۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه به نقل از نارستان , هفته فرهنگی شهرستان ساوه با حضور مهندس حسینی شهردار و اعضای شورای اسلامی، دکتر فتح آبادی مدیرکل دفتر امور اجتماعی وفرهنگی استانداری مرکزی، امام جمعه محترم، فرماندار و جمعی از مسئولان، صبح امروز (شبنه) با گلباران مزار شهدا آغاز و با افتتاح نمایشگاهی با با مشارکت ادارات، نهادها ودهیاریها با هدف معرفی عملکرد دولت، توانمندیها وظرفیت های فرهنگی شهرستان در سالن ولیعصر(عج) شهرداری ادامه یافت.
محمد بهاروند معاون استاندار مرکزی و فرماندار ساوه گفت: به مناسبت هفته فرهنگی ساوه که اول تا ۱۰ آذرماه نامگذاری شده، بیش از یک هزار و ۷۰۰ عنوان برنامه فرهنگی در این شهرستان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به این که برگزاری هفته فرهنگی با هدف تقویت نشاط و ارتقای شاخص‌های فرهنگی در این شهرستان انجام می‌شود، اظهار داشت: در کنار معرفی پتانسیل‌های مختلف ساوه، تقویت وحدت و همگرایی نیز دنبال می‌شود.
فرماندار ساوه ادامه داد: ساوه در حوزه صنایع دستی، آثار و نخبگان فرهنگی ظرفیت بالائی دارد از این رو امسال بنا داریم تا برنامه‌های هفته فرهنگی بر اساس شاخص‌های توسعه‌ای این شهرستان با محوریت معرفی ظرفیت‌های گردشگری، مذهبی، فرهنگی و معنوی برگزار شود.
بهاروند برگزاری نمایشگاه فرهنگی، دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر، شب شعر، صنایع دستی، مسابقات احکام، نمایشگاه عکس، مشاوره فرهنگی، نمایشگاه خطاطی، معرفی توانمندی‌های روستائی، بازدید از اماکن فرهنگی و تاریخی، معرفی مفاخری همچون سلمان ساوجی را بخشی دیگر از برنامه‌های این هفته در ساوه عنوان کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی