ضرورت برنامه ریزی برای ایجاد و توسعه خطوط زیر زمینی انتقال برق | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۴:۳۶:۵۰
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش نارستان، در نشستی که با حضورمعاون استاندار مرکزی و فرماندار ساوه ، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان و مهندس حسینی شهردار ساوه در محل فرمانداری برگزار شد، مسائل و مشکلات برق این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.
محمد بهاروند فرماندار ساوه در این دیدار به عمده ترین مشکلات حوزه برق رسانی اشاره و خواستار رفع مشکلات روشنایی معابر شهرها و روستاهای تابعه شهرستان و همچنین مشکلات حوزه برق رسانی شهرک های صنعتی شد.

سید مهدی حسینی شهردار ساوه نیز در این نشست گفت: نیروی برق به عنوان یکی از پر اهمیت ترین منابع انرژی، نقش مهمی در تامین آسایش و رفاه زندگی و پیشرفت و توسعه جوامع بشری داشته است و استفاده از این انرژی، احداث شبکه های توزیع و خطوط انتقال را در نقاط مختلف و به ویژه مناطق شهری امری ضروری ساخته است.
وی ادامه داد: امروزه در بسیاری از مناطق و از جمله شهرها و کلانشهرهای جهان روش های انتقال برق، تغییرات قابل ملاحظه ای را تجربه کرده و خطوط انتقال زمینی در بسیاری از کشورهای دنیا جایگزین دکل ها و خطوط انتقال هوایی شده اند.

مهندس حسینی بر ضرورت برنامه ریزی برای ایجاد و توسعه خطوط زیر زمینی انتقال برق در مناطق پرتراکم شهری تاکید کرد و افزود: کاهش کیفیت بصری شهر، ایمنی و سلامت شهروندان و ایجاد موانع برای اجرای پرشتاب پروژه های عمرانی شهری بخشی از ویژگی های شبکه های هوایی در ساوه است لذا با اجرای شبکه های زیرزمینی می توان باعث افزایش کیفیت برق رسانی شهر و کاهش تلفات و تحولی در نمای بصری شهر باشیم.
مهندس محمد اله داد مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی نیز ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته درشهرستان ساوه، تعامل و همکاری با شرکت توزیع را مثبت دانست .

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی