مهندس منصوری : به شهروندان ساوجی وعده سفر با قطار را تا دهه فجر میدهم ! | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۰:۱۵:۱۶
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه محمدرضا منصوری نماینده ساوه در این نشست ضمن تقدیر و تشکر از فعالان مجازی شهرستان ساوه گفت : فضای مجازی فرصتی است شهروندان بتوانند در اولین فرصت به خبرها دسترسی داشته باشند.

مهندس منصوری ضمن تاکید بر اطلاع رسانی صحیح و موثق در فضای مجازی گفت : بدلیل اینکه اطلاع رسانی در فضای مجازی بلافاصله بازخورد خواهد داشت لذا دقت در اطلاع رسانی از نکات ضروری برای فعالیت در این عرصه میباشد .

منصوری در ادامه با تاکید بر پیگیری راه اندازی هرچه سریعتر راه آهن ساوه افزود : طبق پیگیری های صورت گرفته میتوان این قول را به مردم شریف ساوه داد که اولین سفر ساوجیان با قطار تا پایان دهه فجر سال جاری انجام شود. وی وجود مشکلات در ایستگاه همدان را دلیل تاخیر در این راه اندازی عنوان کرد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس در مورد مشکلات سند منطقه سرداران گفت : بحث سند مالکیت در منطقه سرداران را بارها بررسی کرده ایم و در این مورد باید توافقاتی با اداره اوقاف ساوه انجام پذیرد. وی از تشکیل یک جلسه با حضور مدیر کل اوقاف استان مرکزی در مورد موضوع سندیت این منطقه در هفته آتی خبر داد.

منصوری در ادامه ضمن تاکید بر تلاش برای رفع مشکلات بیماران گفت : ان شاءالله بدنبال راه اندازی یک سونوگرافی دولتی هم خواهیم بود چون سونوگرافی ها دیگر با دفترچه بیماران را ویزیت نمیکنند , این امر میتواند کمک شایانی به بیماران کم بضاعت کند.

ایشان با تاکید بر حضور شرکت رنو در ساوه افزود : متاسفانه مافیای خودرو داخل کشور تلاش فراوانی میکنند تا این امر تحقق نیابد. اما من همچنان امیدوار به حضور این شرکت در ساوه هستم تا برای تعداد زیادی از افراد اشتغال زایی کنیم.

منصوری در پایان این دیدار از احتمال باز شدن قسمتی از پیاده راه امام نیز خبر داد و گفت : بدلیل ترافیک زیاد در خیابان های اطراف پیاده راه احتمالا با تعامل با اعضای محترم شورای شهر و مسئولان مربوطه تصمیم گرفته شود تا ورود اتوبوس و تاکسی را در این محدوده آزاد کنیم.

 

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی