حضور مردم ساوه در راهپیمایی به حدی باشکوه بود که استاندار تقدیر کرد. | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۱۲:۵۳:۳۰
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

حجت الاسلام حسینی امام جمعه محترم شهرستان ساوه در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان ساوه گفت : مردم معترض وقتی متوجه سوءاستفاده اغتشاشگران شدند، از آنها جدا شدند تا رصد آشوبگران آسانتر شود ، مسئولان پاکدست قضایی هم در تجمعات حاضر شدند تا به کسی ظلم نشود.

حسینی با اشاره به هشدار ۸ ماه پیش رهبرمعظم انقلاب در خصوص توطئه های جدید بیان کرد: اعتراض مردم به مشکلات اقتصادی هنوز پابرجا است، مسئولین همه دستگاه ها باید اخلاق و رفتار خود را اصلاح کنند و به مطالبات مردم که صاحب اصلی انقلاب هستند رسیدگی کنند و از رهبری تبعیت کنند.
وی ادامه داد: دشمنان متوجه جایگاه رهبری بصیر و حکیم در نظام جمهوری اسلامی هستند بنابراین به دنبال تضعیف این جایگاه هستند.
خطیب نماز جمعه ساوه اظهار کرد: دشمنی امثال ترامپ و نتانیاهو قبلا ثابت شده است، آنها از اعتراضات مردمی با هدف سرنگونی نظام جمهوری اسلامی سوءاستفاده کردند.
وی افزود: در این فتنه اخیر همه گروه های سیاسی اصولگرا و اصلاح طلب با درک هدف دشمن، متحد شدند و در همین ساوه شاهد به حدی حضور مردم باشکوه بود که استاندار تقدیر کرد.

تنها راه حل مکشلات و عبور از فتنه ها، تبعیت محض از رهبری است
حسینی با اشاره به توطئه های مختلفی که پس از انقلاب بر ضد کشور شده است تاکید کرد: تنها راه حل مکشلات و عبور از فتنه ها، تبعیت محض از رهبری انقلاب است اگر مسئولین به مطالبات رهبری گوش می دادند و کم کاری نمی کردند شاهد این مشکلات نبودیم .
امام جمعه ساوه با اشاره به فریب بعضی از نوجوانان گفت: نوجوانان پس از دستگیری با گریه اظهار فریب و پشیمانی کردند و از دستگاه قضایی می خواهیم با نوجوانان فریب خورده، رافت اسلامی داشته باشند زیرا آنها را از طریق فضای مجازی فریب و تحریک کرده اند.
وی افزود: البته با کمک مردم باید سردسته های اغتشاشات شهر شناسایی و مجازات شوند مگر می شود شخصی ادعای وطن پرستی کند و پرچم و نماد کشورش را آتش بزند.

عربستان در جنگ با ایران فرصت کمک خواهی از آمریکا نمی یابد
امام جمعه ساوه با اشاره به مانور تبلیغاتی آل سعود در هفته های اخیر بیان کرد: حکام وابسته عربی در حدی نیستند که بخواهند درباره آزادی ، انسانیت و نظام ما صحبت کنند.
وی با اشاره به شکست آل سعود در عراق، سوریه و یمن از محور مقاومت ادامه داد: به گفته « کالین پاول» ژنرال آمریکایی اگر جنگی میان ایران و عربستان رخ دهد، آنها حتی فرصت تماس کمک خواهی از آمریکا نخواهند داشت.

حسینی با اشاره به مناسبت کشف حجاب در دروه پهلوی اظهار کرد: کشف حجاب ، سوغات سفر ترکیه رضاخان بود و کسانی که ژست روشنفکری با تکرار نظر رضا خان درباره حجاب می گیرند بدانند که رضاخان اهل علم نبود و از اسب سفیر لهستان نگهداری می کرد.

گفتنی است نماز جمعه این هفته با شکوهتر از همیشه برگزار شد و ثابت کرد مردم بصیر ایران هر وقت احساس خطر کنند متحد در صحنه ها حاضر می شوند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی