نخستین مرکز هسته ای اسکن قلب در ساوه افتتاح شد | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۲:۴۵:۳۲
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری ساوه نار به نقل از ایسنا، منطقه مرکزی، مدیر مجتمع بیمارستانی شفا (بیمارستان‌های شهید مدرس و ۱۷ شهریور) ساوه در آئین بهره‌برداری از این طرح گفت: بخش هسته‌ای اسکن قلب در این مجتمع بیمارستانی با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی به ارزش ۳٫۵ میلیارد تومان با خرید دستگاه و تجهیز آن صورت گرفته است.

سید مصطفی مرتضوی افزود: با آغاز بکار مرکز هسته‌ای اسکن قلب در ساوه از این پس نیازی به مراجعه بیماران به سایر شهرها نظیر قم و تهران نیست و تمامی پروسه مربوط به اسکن قلب در یکی از پیشرفته‌ترین و مجهزترین دستگاه‌های خریداری شده در این مجتمع بیمارستانی صورت خواهد گرفت.

وی در خصوص تعرفه دریافتی از بیماران در این مرکز هسته‌ای اسکن قلب اظهار کرد: با وجود اینکه سرمایه‌گذاری برای ایجاد این مرکز توسط بخش خصوصی صورت گرفه است اما خدمات ارائه شده با تعرفه دولتی خواهد بود.

مرتضوی تصریح کرد: در آینده نزدیک و حدود دوماه آینده با سرمایه‌گذاری که توسط بخش خصوصی و همین سرمایه‌گذار اسکن قلب صورت می‌گیرد شاهد افتتتاح مرکز اسکن مغز و استخوان در این مجتمع درمانی خواهیم بود.

وی عنوان کرد: هیچ محدودیتی در پذیرش بیماران و مراجعه‌کنندگان برای اسکن قلب وجود نداشته و همه افراد با تشخیص پزشک می‌توانند از خدمات این مرکز بهره‌مند شوند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی