رئیس جدید دانشکده علوم پزشکی ساوه معرفی شد | ساوه نار چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۹:۱۰:۳۰
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه , محمد بهاروند فرماندار ساوه در این مراسم گفت : در زمان تصدی آقای کوهپایه زاده ریاست پیشین دانشکده علوم پزشکی ساوه , دانشکده ساوه بتازگی مستقل شده بود و تلاشهای فراوانی برای استحکام در بخش مدیریت آن انجام شد. در زمان دکتر کوهپایه زاده اقدامات بسیار قابل توجهی در ساوه انجام شد که از جمله آن بازسازی ساختمان اورژانس , ساخت چندین کلینیک , اورژانس های بین راهی ,ایجاد مرکز MRI , اعصاب و روان و کلینیک دندانپزشکی از بارز ترین خدمات ایشان بود.

در ادامه این مراسم محمدرضا منصوری نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس ضمن تقدیر از زحمات شایسته دکتر کوهپایه زاده گفت : متاسفانه میتوان گفت شهرستان ساوه تنها شهری در کشور است که بعد از انقلاب هنوز بیمارستان دولتی جدیدی در آن ساخته نشده است. امیدواریم با همت ریاست جدید دانشکده علوم پزشکی ساوه و مدیران استانی این امر محقق شود.

منصوری در ادامه گفت : بیمارستان مدرس ساوه در زمانی ساخته شد که ساوه ۲۰ هزار نفر جمعیت داشت. اما اکنون با حدود ۴۰۰ هزار نفر جمعیت هیچ بیمارستان جدیدی مورد بهره برداری نرسیده است.

در ادامه این مراسم دکتر حسن طاهر احمدی ریاست دانشکده علوم پزشکی استان گفت : بعد از اجرای طرح تحول سلامت اکثر هزینه های درمانی بیماران کاهش پیدا کرده است به طوری که هزینه درمان برای یک روستایی فقط ۳ درصد از مبلغ کل هزینه خواهد بود . وی افزود : در حال حاضر ملزومات بیماران را در داخل خود بیمارستان تامین میکنیم و بیماران نباید برای تهیه دارو از بیمارستان خارج شوند.

طاهر احمدی ضمن اشاره به مثبت بودن تراز مالی دانشکده های علوم پزشکی استان گفت : شهرستان ساوه چیزی حدود ۴۲ میلیارد تومان بدهی و ۵۰ میلیارد تومان طلب دارد که نسبت به چهار ساله گذشته تراز مثبتی را نشان میدهد. وی افزود : تعدادی از پزشکان و پرستاران ما حدود ۱ سال تاخیر در دریافت پول و تسهیلات خود دارند اما بدون درنظر گرفتن آن همچنان در حال خدمت به مردم عزیز هستند.

طاهر احمدی افزود : آقای دکتر کوهپایه زاده ترفیع دریافت کرده و به عنوان معاون آموزشی یکی از بزرگترین دانشگاه های علوم پزشکی کشور منصوب شده اند که در چند روز آتی معارفه خواهند شد. وی همچنین ابراز امیدواری کرد دانشگاه علوم پزشکی در ساوه تاسیس شود زیرا ساوه استعداد فراوانی برای این امر دارد. وی در پایان گفت در حال حاضر به ازای هر ۱۰۰۰ نفر فقط ۱٫۳ تخت در شهرستان های ساوه و زرندیه داریم که اصلا پاسخگو نیست.

دکتر جلیل کوهپایه زاده ریاست اسبق دانشکده علوم پزشکی ساوه در این مراسم گفت : ما در ابتدا یک خانواده ۱۲۰۰ نفری بودیم و اکنون ک پایان کار من در ساوه است چیزی حدود ۱۶۵۰ پرسنل در دانشکده علوم پزشکی ساوه در حال خدمت هستند. وی از همت والای خیرین ساوجی تقدیر نمود و گفت : اگر خیرین ساوجی نبودند شاید در بخش بهداشت ساوه پیشرفت چندانی نداشتیم.

 

در پایان این مراسم هم از زحمات ۴ ساله دکتر کوهپایه زاده تجلیل شد و آقای دکتر عباسنیک رویش بعنوان ریاست جدید دانشکده علوم پزشکی شهرستان ساوه معارفه شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی