خادمان عتبات عالیات ساوه در عراق و کرمانشاه خدمت رسانی کردند | ساوه نار سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۶:۳۰:۴۶
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه , زنجانی مسئول عتبات عالیات شهرستان ساوه در این مراسم ضمن تقدیر از حضور خیران در امر بازسازی عتبات عالیات گفت : ستاد عتبات عالیات شهرستان ساوه در ایام پیاده روی اربعین با برپایی ۵ موکب در ایران و عراق به زائران خدمت رسانی کرده است. وی افزود دو موکب ” جاماندگان کربلا در ابتدای اتوبان کربلا و موکب مستقر در مسیر نوبران ساوه ” موکب های مستقر در ایران ما بودند که از زوار امام حسین (ع) پذیرایی میکردند. سه موکب ” شباب الزینب (س) در عموم ۸۰۹ , موکب حضرت ابوالفضل العباس (ع) در عمود ۱۲۲۲ و موکب خادمان آوه در صحن حضرت زهرا (س) در نجف ” هم از ستاد عتبات عالیات اعزام شدند.

زنجانی افزود : در مدت حضور در عراق روزانه ۱۵۰ هزار پرس بین زوار توزیع کردیم , ۱۵ سرویس بهداشتی احداث کردیم و با ایجاد درمانگاه روزانه حدود ۱۰۰۰ نفر را ویزیت کردیم. برپایی نماز جماعت , مراسم دعا و نیایش و اهدای قاب های عکس منقش به تصاویر حرم و امامان معصوم (ع) و چاپ و نشر بنر از دیگر اقدامات در بخش فرهنگی ستاد عتبات عالیات ساوه در عراق بود.

وی همچنین از مسئولان عتبات عالیات کشور درخواست کرد پروژه ای مانند ساخت باب الرضا (ع) و گل آرایی حرم حضرت هباس (ع) را با توجه به طرفیت ها و توانمندی های شهرستان به ساوه عطا کنند.

یادآور میشود مراسم تجلیل از خیران و خادمان ستاد عتبات عالیات شهرستان ساوه شب گذشته با حضور مسئولان شهرستان در سالن سلمان ساوجی اداره ارشاد شهرستان ساوه برگزار شد

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی