شرکت یکتا نگین کاوه (لتوس) افتتاح شد | ساوه نار چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۲:۲۰:۰۳
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه , فرماندار ساوه در این مراسم گفت : این شرکت با سرمایه گذاری ۷ میلیارد تومانی راه اندازی شده است که ۲ میلیارد از سرمایه این کارخانه از طریق وام های اشتغال روستایی تامین شده است.

محمد بهاروند افزود : در سالهای ۹۰ – ۹۱ تبصره و ماده ۳۷ مناطق محروم حذف شده بود که میتوان یکی از اقدامات خوب دولت تدبیر و امید را احیای این تبصره با کارایی بیشتر آن دانست که منجر به ایجاد معاونتی در ریاست جمهوری شده است که متعاقب آن افزایش پروژه های افتتاحی در روستاها را در پی داشته است . طبق آخرین سرشماری جمعیت روستاهای ساوه هم افزایش خوبی داشته اشت.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس در این مراسم با اشاره به ایجاد اشتغال برای جوانان با راه اندازی صنایع و شرکت های مختلف گفت : امید است با ارائه وام به روستاییان در جهت ایجاد اشتغال قدمی بزرگی برداریم .

محمدرضا منصوری در ادامه گفت : طی هفته های آتی هم شاهد راه اندازی پروژه های خوبی در ساوه خواهیم بود که این روند موجب اشتغال زایی بین جوانان خواهد بود که البته میبایست از حق و حقوق آنها هم حمایت کرد. متاسفانه برخی صنایع و شرکت ها در ساوه بالغ بر ۶ ماه است که حقوق کارگران را پرداخت نکرده اند و یا معوقات بالایی دارند. عدم پرداخت بموقع حقوق کارگران موجب برهم ریختن نظم شهر و کارخانه خواهد شد.

منصوری گفت : ما به تعدادی از این کارخانه ها فرصت دادیم و بزودی هم برخی اقلام غیر تولیدی کارخانجاتی که حقوق کارگران را پرداخت نمیکنند توقیف خواهیم نمود.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور در این مراسم گفت : برخی میگویند سود تولید در ایران خرید مواد اولین ارزان قیمت است. البته مسئولان باید موادی را تهیه کنند که کیفیت بالا و قیمت ارزانی داشته باشد تا بتوانند برای ارائه محصول با قیمت کمتر رقابت خوبی در بازار داشته باشند.

ابوالفضل رضوی افزود : ما در دولت یازدهم شروع به حمایت از روستاییان کردیم و در دولت دوازدهم از ارائه وام کم بهره به روستائیان عزیز با ارائه وثیقه هایی از قبیل خانه و ملک روستایی کرده ایم. برای بالا بردن توان تولید این شرکت به بالای ۴۰ درصد کمک خواهیم کرد مشروط به آنکه کیفیت محصولات را بالاتر برده و اگر توانایی تولید ارگانیک محصولات را هم داشته باشید ابزار مورد نیاز را در اختیار شرکت قرار خواهیم داد.

در پایان این مراسم این شرکت افتتاح و مسئولان از بخش های مختلف این شرکت بازدید بعمل آوردند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی