مراسم گرامیداشت روز ۱۲ بهمن در ساوه برگزار شد | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۲:۴۸:۲۲
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه ,این مراسم با حضور پرشور و باشکوهخانواده معظم شهدا، ایثارگران، اقشار مختلف مردم و مسئولان در فضایی آکنده از شور و نشاط معنوی برگزار شد.

ذکر مصائب حضرت فاطمه زهرا(س) و یادآوری فداکاری‌ها و ایثار شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس وبرگزاری کلاس اخلاق مدیران توسط امام جمعه پس از قرائت زیارت عاشورا از جمله این برنامه ها بود.

امام جمعه ساوه در این مراسم بر اتحاد بین مردم و مسئولان برای برطرف کردن مشکلات تاکید کرد و گفت: وحدت بین مسئولان موجب برطرف شدن مشکلات و تحقق اهداف پیروزی انقلاب که همانا خدمت صادقانه به مردم است می شود.

حجت‌الاسلام حسینی با تاکید بر تکریم ارباب رجوع در راستای عمل به حقوق شهروندی گفت: وجه متمایز انقلاب اسلامی حاکمیت اسلام و ارزش‌های دینی است و در عمل به دستورات دینی باید مردم که پشتوانه و سرمایه اصلی انقلاب هستند از برکات این نظام و دستاوردهای آن بهره مند شده و مسئولان خود را موظف به خدمت صادقانه و خالصانه بدانند.

وی با گرامیداشت فرا رسیدن دهه مبارک فجر از امام عزیز به عنوان معمار کبیر انقلاب یاد کرد که به پشتوانه مردمی طاغوت را برچید و نظام اسلامی را بنا نهاد.

امام جمعه ساوه خواستار تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم به ویژه نسل جوان شد و افزود: دهه فجر فرصتی برای بازخوانی تاریخ و وقایع انقلاب و تبیین دستاوردهای آن است.

به گزارش ایسنا، همزمان با سالروز ورود بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و آغاز ایام الله دهه فجر، مزار شهدای انقلاب و جنگ تحمیلی شهرستان در محل امامزاده سید علی اصغر(ع) با حضور جمعی از مدیران مدیریت شهری، آتش نشانان و مسئولان گلباران شد.

شرکت کنندگان در این مراسم معنوی ضمن عطرافشانی و گلباران مزار شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، بار دیگر با شهدا و امام شهیدان تجدید میثاق کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی