ایجاد یک کلانتری در شهرک علوی در اولویت است | ساوه نار چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۲:۵۹:۱۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه , معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ساوه در جمع مردم منطقه شهرک علوی با تبریک ایام دهه فجر گفت : همنشینی و دیدار نزدیک مردم فرصتی است مناسب برای برطرف کردن دغدغه مردم.

حسین معمارنیا در این دیدار ضمن توجه به خواسته های اهالی گفت : در مورد احداث کتابخانه در منطقه محلی را در نظر خواهیم گرفت تا از بودجه ملی ساخت این مکان را آغاز کنیم و به مردم عزیز خدمات ارائه کنیم.

وی افزود : در رابطه با بحث امنیت منطقه قبلا مکاتباتی صورت گرفته است و مجوز اخذ یک کلانتری را دریافت نموده و محلی را هم در این رابطه پیش بینی کرده ایم که بلافاصله بعد از تامین بودجه عملیات احداث کلانتری جدید در شهرک علوی انجام خواهد شد.

معمارنیا در مورد بهداشت این منطقه گفت : مرغداری که در این منطقه وجود دارد از سالهای قبل فعالیت داشته اما طبق هماهنگی صورت گرفته این واحد در تابستان فعالیت نخواهد داشت و امیدواریم محل جدیدی را برای این واحد مرغداری تامین کنیم.

محسن فیاضی به نمایندگی از اعضای شورای شهر هم ضمن ارائه گزارش گفت : ایجاد بانک و داروخانه در منطقه میبایست نسبت به عرضه و تقاضا باشد و اگر این امکان فراهم باشد در اولین فرصت اقدامات را انجام خواهیم داد.

وی با اشاره به وجود سگهای ولگرد در این منطقه گفت : شهرداری ساوه پیگیر ایجاد یک فضا جهت نگهداری این حیوانات است که محلی هم پیش بینی شده که بزودی کارهای آن انجام خواهد شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی