کاهش پنجاه درصدی صدور کارت کارگری برای اتباع در ساوه | ساوه نار سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۸:۰۱:۲۵
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه معاون استاندار و فرماندار ساوه در این دیدار ضمن تبریک ایام دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه همنشینی با مردم و بررسی مشکلات آنها از نزدیک را از برکات انقلاب اسلامی دانست و گفت : مردم شریف ایران در زمان ها مختلف خدمت خود را انجام داده اند و اکنون نوبت ماست که به مردم خدمت کنیم.

محمد بهاروند با اشاره به مشکلات کارگران ساختمانی شهرستان ساوه گفت : در رابطه با مشکلات قشر کارگران ساختمانی مشکلات زیادی مطرح است و ما در فرمانداری با نمایندگان شما جلسات متعددی برگزار کرده ایم اما قسمتی از مشکلات , کشوری است و اگر صنعت ساختمان فعالیت های بیشتری داشته باشد قطعا بخشی از مشکلات این عزیزان حل خواهد شد.

وی افزود : بخشی از فعالیت های کارگری در ساوه برعهده اتباع افاغنه میباشد که بجز ۱۶ رشته شغلی در دیگر شغل ها امکان فعالیت نداشته و در بخش های تخصصی هم از آنها استفاده نمیشود. پیشنهاد عدم استفاده از کارگر افغانی در ساوه را ارائه و پیشنهاد کرده ایم که در حال پیگیریست.

فرماندار ساوه با اشاره به تخلفات صورت گرفته ابراز کرد : کارگروهی در شهرستان فعال است که با بررسی واحدها , اتباع غیرمجاز را شناسایی و کارفرما و کارگر مورد نظر را با جریمه روبرو میکند.

وی افزود : با پیگیری های انجام شده از سال گذشته ۵۰ درصد صدور کارت جدید برای کارگران افاغنه کاهش پیدا کرده و پیگیر آن هستیم تا در صورت امکان دیگر کارتی برای این افراد صادر نشود. در جلسه ای موافقت شد که ۴۰۰ سهمیه جدید را برای ساوه کسب کنیم.

در پایان این دیدار عده ای از همشهریان از نزدیک با فرماندار ساوه دیدار و مشکلات خود را بیان کردند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی