خدمات دولت اختصاص به دهه فجر نداشته باشد، همیشه برای مردم خدمت کنید | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۰۹:۳۶:۴۰
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه به نقل از نارخبر , حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی امام جمعه ساوه در خطبه های نمازجمعه این شهر گفت: عملکرد نادرست برخی مسئولین و پاسخگو نبودن، فساد اقتصادی و بی عدالتی، ایجاد یاس و ناامیدی، سیاه نمایی سیاسی، شایعه پراکنی و ایجاد اختلاف و نارضایتی در مردم از بدترین منکرات جامعه است.
وی افزود: بهترین معروف در جامعه امروز نیز ایجاد اشتغال و رسیدگی به وضع معیشتی و اقتصادی مردم، تقویت نظام اسلامی، ولایتمداری و اتحاد مسئولین برای تحقق ارزشهای اسلامی است.

حسینی بیان کرد: همانطور که رهبرمعظم انقلاب فرمودند:« مردم از مسئولین شکایت و گله دارند،حرف مردم شکایت از فساد و تبعیض است، این شکایت رامسئولین قوای مجریه، قضائیه و مقننه به طور جد دنبال کنند» .
وی افزود: حرف مردمی که انقلاب را بوجود آوردند و در همین ۲۲ بهمن مجددا باشکوهتر از گذشته برای فریاد کشیدن بر سرآمریکا حاضر می شوند، بشنوید که از بی عدالتی و فساد ناراضی هستند.

گسترش تفریحات سالم برای جوانان و بانوان اولویت مهم شهرداری باشد
امام جمعه ساوه اظهار کرد: خدمات دولت اختصاص به دهه فجر نداشته باشد، همیشه برای مردم خدمت کنیدو همه وظیفه شرعی و ملی داریم دولت را در مسر خدمت به مردم حمایت کنیم.
وی ادامه داد: از مسئولین می خواهم گسترش تفریحات سالم برای جوانان و بانوان اولویت مهم شهرداری باشد جوانان نیاز به تفریحات سالم دارند.
استقلال و عزت کشور از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی بود
خطیب نماز جمعه ساوه تصریح کرد: انقلاب اسلامی علاوه بر احیای اسلام، مدل حکومتی جدیدی را ارائه کرد که هم دینی و هم مردمی است و به قول روزنامه « تایمز»لندن دنیای غرب بار دیگر اسلام را به خاطر انقلاب ایران کشف کرد و برای اولین بار یک کشور مسلمان، قدرتهای بزرگ غربی را تحقیر کرد.

وی افزود: یکی از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی، استقلال و عزت کشور بود یک وقتی شاهنشاه کشورمان را در داخل کشور تحقیر کردند و به جلسه ای که در خود کاخ رضاشاه برگزار شد، راه ندادند ، حتی چرچیل ۱۰ دقیقه وقت ملاقات به درخواست دیدارشاه ایران نداد.
حسینی با اشاره به عزتمندی ایران اسلامی گفت: اما امروز شاهد هستیم که رئیس جمهور فرانسه درخواست ملاقات با رهبر معظم انقلاب دارد و اولین خواسته آنها از سفر همین دیدار است.
وی ادامه داد: امروز ناو آمریکایی برای عبور از خلیج فارس به زبان فارسی از نیروی دریایی سپاه پاسداران اجازه می گیرد و مردم مسئولین حکومتی را درست یا غلط خودشان انتخاب می کنند.

دستاوردهای علمی و صنعتی انقلاب
امام جمعه ساوه بیان کرد: پس از انقلاب شاهد دستاوردهای علمی و صنعتی عظیمی بودیم که شرکت « مپنا» از تولیدکنندگان مهم دنیا در زمینه موتورهای توربینی و کمپرسورها است و شرکتهای هواپیمایی معروف دنیا خریدار آن هستند.
وی افزود: در حوزه موشکی نیز موشک بالستیکی داریم که ۸ برابر سرعت صوت وارد جو زمین می شود و این فناوری در اختیار آمریکا و روسیه نیست یا موشک رادارگریز و آبی « حوت» سه برابر موشک مشابه آمریکا سرعت دارد و تنها ایران و روسیه در اختیار دارند و دو عدد از این موشک به ناوهای آمریکایی ضربه مهلکی وارد می کند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی