عملیات جانمایی محل انتقال وانت بارهای سیار سطح شهر ساوه آغاز شد | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۴:۴۰:۱۲
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه به نقل از نارستان، “محسن مددی” سرپرست حوزه خدمات شهری شهرداری ساوه از آغاز عملیات جانمایی محل انتقال وانت بارهای سیار سطح شهر خبر داد و گفت: وانت بارهای میوه فروش در نقاط مختلف شهر سالهاست که به نظم و انضباط شهری خدشه وارد کرده اند.

وی ادامه داد: این وانت بارها در برخی خیابان های اصلی شهر، کوچه ها و بلوارها مشکلاتی از جمله ترافیک، نازیبایی شهر، ترافیک، سد معبر و تولید زباله ایجاد کرده اند که به دلیل نارضایتی مردمی از این موضوع، طرح ساماندهی وانت بارهای سیار با همکاری اتاق اصناف شهرستان در دستور کار قرار گرفت.

مددی با بیان اینکه موضوع وانت بارهای سیار در ساوه از سال ها پیش به معضلی تبدیل شده بطوری که حتی برخی از پیاده روهای این شهر را نیز فرا گرفته است، افزود: علاوه بر آن وانت هایی که در کنار خیابان به فروش میوه و برخی اقلام غذایی می پردازند هیچ مالیات، عوارضی و هزینه های آب و برق و دیگر خدمات پرداخت نمی کنند و این امر سبب اعتراض واحدهای صنفی شده است.

وی از آغاز کار جانمایی زمین مناسب و قابل دسترس در نقاط مختلف شهر برای ساماندهی وانت بارهای میوه فروش سیار خبر داد و تصریح کرد: این زمین پس از انجام مطالعات و برنامه ریزی های لازم برای اختصاص به ساماندهی وانت بارهای میوه فروش سیار مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
مددی اظهار داشت: همچنین با همکاری اتاق اصناف شهرستان ساوه برای تمامی وانت بارهای سیار شهر، پروانه کسب سیار صادر خواهد شد و دیگر عذری برای توقف آنها در نقاط مختلف شهر پذیرفتنی نخواهد بود.

به گفته وی، پس از اختصاص زمین مناسب و عملیاتی شدن طرح ساماندهی، وانتی های سیار با همکاری ارگان هایی همچون راهنمایی و رانندگی و اصناف از فعالیت میوه این قشر در سطح شهر جلوگیری خواهد شد.
سرپرست حوزه خدمات شهری شهرداری ساوه یادآور شد: هر ساله همزمان با فرارسیدن روزهای پایانی سال، مزاحمت برخی کسبه سیار و دوره‎گرد که با وانت‌بار و بلندگو کاسبی می‌کنند به ویژه در اماکن پردد برای مردم افزایش پیدا می کند و قطعا این ساماندهی نیز در جهت رفاه حال شهروندان انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهرداری همواره در ایام و مناسبت‌های مختلف در خط مقدم خدمت به مردم بوده است، افزود: علاوه بر وظیفه قانونی شهرداری در بحث جمع آوری وانت بارهای سیار، شهروندان نیز از بی نظمی و مشکلات ایجاد شده در شهر توسط وانت بارهای سیار گله مند و شاکی هستند.
وی ضمن تقدیر از همکاری مرتضی سعیدی رییس اتاق اصناف شهرستان ساوه در این زمینه گفت: امیدواریم تا با حمایت همه شهروندان بتوانیم آرامش و نشاط را برای شهرمان به ارمغان بیاوریم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی