شهرداری ساوه از طرح های اثربخش زیست محیطی حمایت می کند | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۱۰:۴۶:۰۷
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه به نقل از نارستان , سید مهدی حسینی شهردار ساوه در دیدار مدیر عامل سازمان مردم نهاد دوستداران طبیعت ساوه و زرندیه با ایشان بیان داشت: شهرداری ساوه آماده همکاری با سمن ها در اجرای طرح های اثربخش و سودمند محیط زیستی در حوزه مدیریت شهری است.

وی بر لزوم رعایت ملاحضات زیست محیطی در برنامه های مدیریت شهری خصوصا در حوزه های آب، هوا و خاک تاکید کرد و اظهار داشت: ایجاد تعامل و همکاری های موثر در حوزه محیط زیست و شهرداری می تواند منجر به ارتقای مولفه های کیفیت زندگی شهری و شاخص های محیط زیستی شود.

حسینی با بیان اینکه تاکنون تقویت نظارت تخصصی در بحث کشتارگاه ، نظافت و پاکسازی محیط شهری، فضای سبز و محل دفن زباله از جمله اقدامات ویژه انجام شده در مدیریت شهری ساوه بوده است، افزود: جلب مشارکت های مردمی و ارائه دیدگاه های کارشناسی در حوزه محیط زیست راهگشای حل مشکلات زیست محیطی خواهد بود.

“مهدی فرقانی پور” مدیر عامل سازمان مردم نهاد دوستداران طبیعت ساوه و زرندیه نیز در این دیدار گفت: اعتقاد داریم که محیط زیست حق همه مردم و بستر توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور است و امیدواریم فرهنگ جامعه به قدری بالا رود که محیط زیست را به عنوان حق‌الناس بدانند.

در ادامه این جلسه برخی مشکلات زیست محیطی در شهر ساوه مورد بررسی و پیشنهاداتی از جمله ایجاد مدرسه طبیعت در یکی از پارک های ساوه مطرح شد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی