انفجار در شهر صنعتی کاوه سه مصدوم برجای گذاشت | ساوه نار جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۳:۰۹:۴۶
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرسپتان ساوه فرشاد محمودی فر رئیس آتش نشانی شهر صنعتی کاوه با اعلام این خبر گفت: سه مصدوم این حادثه توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل و به دلیل شدت بالای سوختگی به بیمارستان سوانح سوختگی تهران اعزام می شوند و ضمن کنترل حریق کنترل از حوادث بعدی جلوگیری به عمل آمد.

وی بیان کرد: حریق بطور کامل مهار شد و بنا به گفته شاهدان تجمع گاز استون در سالن تولید این شرکت داروسازی منجر با بروز انفجار و اشتعال شده است. تحقیقات تکمیلی برای اطلاع دقیق از علت بروز حادثه ادامه دارد.

نعمت الله عزیزی سرپرست اورژانس ساوه در این باره گفت : خبری مبنی بر انفجار و آتش سوزی در یکی از کارنجات شهرصنعتی کاوه در ساعت ۱۶:۳۵ امروز جمعه ،یازدهم اسفند ماه به مرکز پیام اورژانس ۱۱۵ ساوه مخابره گردید که بلافاصله دو کد عملیاتی پایگاههای اورژانس شهر صنعتی و شهری دو به محل اعزام و ۳ مصدوم این حادثه را که یکی دچار مصدومیت دچار ۸۰ درصد سوختگی و مصدوم دوم ۷۰ درصد سوختگی سطحی درجه دو و سومین مصدوم براثر انفجار پرتاب شده بود ودچار تروما به دودست (شکستگی )شده بودند را پس از اقدامات لازم درمانی پیش بیمارستانی مصدومین به مرکز درمانی شهید مدرس منتقل کردند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی