تجهیز ۲۶ مدرسه در اجرای اسکان مسافرین نوروزی۹۷ | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۴:۲۵:۳۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه , مدیر آموزش و پرورش شهرستان ساوه از تجهیز ۲۶ مدرسه با ظرفیت ۲۰۰ کلاس برای اسکان مسافرین نوروزی ۹۷ خبر داد. وی اظهار داشت : پذیرش مسافرین نوروزی توسط ستاد اسکان فرهنگیان از عصر روز دوشنبه ۲۸اسفند ماه آغاز می شود و تا۱۱فروردین ادامه خواهد داشت. همچنین آغاز رزرو اینترنتی از ۴ اسفند الی ۲۳ اسفند با ورود به سایت سامانه ستاد اسکان فرهنگیان (www.eskan.medu.ir) آماده پذیرش می باشد وی افزود: برنامه ریزی های لازم جهت فراهم آوری شرایط مطلوب برای میزبانی از مسافرین نوروزی و به ویژه فرهنگیان عزیز صورت پذیرفته است.

ابراهیم فراشیانی با بیان این که شهرستان ساوه طی سه سال گذشته بیش ترین حجم پذیرش مسافر را در سطح استان در روز های نوروز به خود اختصاص داده است؛ گفت: در نوروز ۹۶، شهرستان ساوه با اسکان ۸۱۱۴ نفر در ۲۰۰ اتاق رتبه ویژه ای را در استان مرکزی به خود اختصاص داد. وی افزود: پیش بینی می شود ساوه امسال نیز پذیرای تعداد زیادی از مسافرین باشد و از این رو فضاهای بیش تری در اختیار ستاد اسکان قرار گرفته است.

مدیر آموزش و پرورش ساوه خاطر نشان کرد: به منظور رفاه بیش تر حال مسافران در مسیر قم، یک مدرسه به عنوان پایگاه اسکان در شهر آوه درنظر گرفته شده است.

فراشیانی تصریح کرد: با توجه به اهمیت اسکان مسافرین نوروزی جلسات متعدد تسهیلات سفر با فرمانداری و شهرداری، مدیران و سرایداران مدارس برگزار شده است که امیدواریم مجموعه شهرستان ساوه بتواند خدمات شایسته ای را ارائه دهد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی