تمهیدات ویژه پلیس برای نظم و انضباط عمومی چهارشنبه سوری اندیشیده شده است | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۷:۲۷:۴۲
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه به نقل از نارستان، سرهنگ “پرویز اسدی” فرمانده انظامی ساوه در نشست با خبرنگاران این شهرستان، بیان داشت: پلیس مخالف شادی مردم نیست، اما تمهیدات ویژه پلیس برای نظم و انضباط عمومی چهارشنبه سوری اندیشیده شده است و با هنجار شکنان که مال و جان مردم را به مخاطره بیاندازند بر اساس هماهنگی های انجام شده با دستگاه قضایی برخورد خواهد کرد.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه رویکرد پلیس آموزش و فرهنگ سازی است لذا طبق برنامه‌ریزی و هماهنگی صورت گرفته با دستگاه‌های ذیربط از جمله شهرداری، آتش‌نشانی، اورژانس اقدامات بسیاری در حوزه فرهنگ‌سازی خانواده محور بودن چهارشنبه سوری انجام شده است.

سرهنگ اسدی با بیان اینکه استفاده از مواد محترقه پرخطر علاوه بر جرم بودن حق الناس نیز می باشد، گفت: برخی نوجوانان و جوانان با دست زدن به این اقدامات خطرناک، خطایی را مرتکب می شوند که ممکن است اولین اشتباه آنان آخرین اشتباه شان باشد.
وی در ادامه به اقدامات نیروی انتظامی در زمینه کشفیات مواد محترقه نیز اشاره کرد و تصریح کرد: در این زمینه طی هفته‌های گذشته بیش از ۶۰ هزار عدد مواد محترقه در شهرستان کشف شده است.

فرمانده انتظامی ساوه همچنین با درخواست از رسانه‌ها در زمینه اطلاع‌رسانی در بحث آسیب‌های ناشی از حوادث چهارشنبه سوری افزود: این موضوع نیز به کاهش حوادث کمک شایانی خواهد کرد.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی