جشنواره مهارت آموزی و کارآفرینی در دبیرستان دوره اول دخترانه سما برگزار شد | ساوه نار سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۰:۳۷:۴۲
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه دکتر ابراهیمی هدف از برگزاری این جشنواره را آشنایی دانش آموزان با مهارت آموزی و کارآفرینی و رشد ابتکارات و خلاقیت آنان دانست و گفت: در حال حاضر ترویج و گسترش فرهنگ کارآفرینی و مهارت آموزی در فضای اقتصادی کشور بسیار اهمیت دارد و این وظیفه مهم می تواند از طریق ارائه آموزش های متنوع و متناسب با بازار کار منطقه توسط مراکز آموزشی ایجاد میشود.

وی در ادامه افزود : کشف استعدادهای دانش آموزان خلاق از اهداف دیگر برپایی این جشنواره میباشد و بحمدالله مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد ساوه ظرفیتهای بسیار خوبی جهت پیشرفت دانش آموزان و دانشجویان دارد که در صدد هستیم با برنامه ریزی مناسب دانش آموزان و دانشجویان را به سوی اهدافشان رهنمون سازیم.

وی اظهارکرد: اگر جوانان و نوجوانان مهارت ها را فرا بگیرند و توانمندی خود را ارتقا دهند، شانس بیشتری برای اشتغال خواهند داشت.
دکتر ابراهیمی خاطر نشان کرد:مهارت آموزی و کارآفرینی یکی از عوامل موثر در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی میباشد و مهارت آموزی یکی از بهترین مسیرها برای رسیدن به کارآفرینی و اشتغال پایدار به شمار می آید.
گفتنی است، در این جشنواره دانش آموزان دست سازه ها و توانمندیهای مختلف خود را در زمینه هنرهای تجسمی ، گل وگیاه،زیورآلات،سفال و سرامیک ،صنایع دستی و مواد غذایی ارائه کردند.

true
true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی