نیمی از مطالبات بیمارستان حضرت فاطمه (س) ساوه پرداخت شد | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۶:۱۸:۲۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه , محمدرضا جیریاییبا اعلام این خبر گفت : سازمان بیمه سلامت ایران در آستانه سال نو حمایت ویژه ای از بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) ساوه به عمل آورد تا این مرکز درمانی بتواند همچنان فعالیت های خود را استمرار بخشد.
وی افزود: با توجه به اینکه بیمارستان تخصصی حضرت فاطمه (س) ساوه یکی از موسسات طرف قرارداد سازمان بیمه سلامت است؛‌ با عنایت ویژه مدیر عامل سازمان بیمه سلامت کشور، پرداخت بخش قابل توجهی از مطالبات این موسسه در اولویت قرار گرفت.

جیریایی ادامه داد: در هفته گذشته بیش از ۵۰ درصد از این مطالبات معادل ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال توسط بیمه سلامت استان مرکزی پرداخت شد تا این مرکز درمانی بتواند در آستانه سال نو خدمات دهی به بیمه شدگان را از سر گیرد.
مدیرکل بیمه سلامت استان مرکزی اظهار کرد: همه توان و تلاش مجموعه سازمان بیمه سلامت ایران بر این است تا مطالبات موسسات و نهادها، هرچه سریع تر به روز رسانی شود.

جیریایی افزود: امید است با حمایت های مجموعه سازمان بیمه سلامت کشور، مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد استان مرکزی نیز به مرور، پرداخت شود.
سرویس دهی بیمارستان ۹۶ تختخوابی حضرت فاطمه (س) ساوه که متعلق به بخش خصوصی است، هفته گذشته به دلیل پرداخت نشدن مطالبات از سوی نهادهای بیمه ای، تعطیل اعلام شد.

 

true
true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی