رزمایش سازمانهای امدادی به مناسبت طرح امداد و نجات نوروزی ۹۷ | ساوه نار چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۰:۳۵:۲۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه ، سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان ساوه در ارتباط با برگزاری رزمایش سازمان های امدادی در این شهرستان گفت: در تاریخ ۲۴ اسفند ماه ۹۶ این جمعیت اقدام به برگزاری رزمایش سازمانهای امدادی به مناسبت طرح امداد و نجات نوروزی ۹۷ نمود. که طی این برنامه یک تیم تخصصی نجات در حوادث حمل و نقل خواهران اقدام به دسترسی،رهاسازی،تثبیت و انتقال مصدوم فرضی نموده و همزمان یک تیم تخصصی نجات در ارتفاع این جمعیت اقدام به عملیات فرود(راپل) نمودند.

گفتنی است از کلیه اعضاء داوطلب این جمعیت اعم از: غنچه های هلال،جوانان،امدادگران،نجاتگران و داوطلبان حضور داشتند.علاوه بر آن عوامل اورژانس ضمن تثبیت پزشکی مصدومین و انجام اقدامات لازم ،مصدومین را به مرکز درمانی منتقل نمودند. در رزمایش یاد شده عوامل آتشنشانی اطفاء حریق و ایمن سازی محل را انجام دادند.
در ادامه ایشان افزود: این رزمایش با هدف افزایش هماهنگی و انسجام هر چه بیشتر دستگاه های امدادی دخیل در طرح ملی نوروزی ۹۷ صورت پذیرفته است.
وی ادامه داد: از دیگر دلایل اجرای برنامه یاد شده،انعکاس خبری آن در نشریات،و علی الخصوص از طریق فضای مجازی به منظور اطلاع رسانی عموم مردم می باشد.
در پایان ایشان ضمن تبریک پیشاپیش فرا رسیدن سال نو برای تمامی هموطنان گرامی،افزودند که این جمعیت آمادگی کامل به منظور پاسخگویی به حوادث و سوانح احتمالی را خواهد داشت که امیدواریم ان شاء الله شاهد سالی با حوادث کمتر در مقایسه با سالهای گذشته باشیم.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی