کلنگ زنی نخستین شهربازی سرپوشیده ساوه با حضور مدیران شهری | ساوه نار پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳۱۳:۳۶:۳۰
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه به نقل از نارستان ، در مراسمی با حضور مهندس حسینی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ساوه، نماینده مردم و جمعی از مسئولان شهرستان، عملیات اجرایی نخستین شهر بازی سرپوشیده در مجموعه تفریحی بام ساوه آغاز و کلنگ آن بر زمین زده شد.
رئیس شورای اسلامی شهر ساوه در حاشیه این مراسم جذب سرمایه گذار بخش خصوصی برای اجرای طرح های عمرانی را از اولویت های مجموعه مدیریت شهری دانست و گفت: به لحاظ محدودیت در منابع مالی که در حوزه مدیریت شهری بوجود آمده است جذب سرمایه گذار از اولویت های شورای شهر و شهرداری است.
سعید کریمی عنوان کرد: آغاز عملیات اجرایی احداث شهر بازی سرپوشیده نقطه عطفی در توسعه سرمایه گذاری های بخش خصوصی در سال ۹۷ خواهد بود.
نخستین شهربازی سرپوشیده ساوه در زمینی به مساحت هفت هزار و ۲۸ متر مربع در زیربنای دو هزار و ۵۰۰ متر مربع با ۴۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری به همراه خرید تجهیزات، ظرف مدت یک سال احداث و برای ارائه خدمات تا ظرفیت دو هزار نفر آماده سازی خواهد شد.
لازم به ذکر است که زمین واگذار شده برای احداث شهربازی در منطقه بام ساوه وقفی بوده و این زمین موقوفه سیدرضی، زبیده خاتون و میرزاحسن آقا است که به منظور امور عام المنفعه وقف شده است.

 

true
true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی