همه مردم و مسئولان باید برای مقابله با بحران آب تلاش کنند | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۶:۵۱:۰۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه ،محمد رضا منصوری نماینده مردم شهرستانهای ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در دیدار شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و معاونت خدمات شهری شهرداری با ایشان بمناسبت سال جدید، گفت: طی چند دهه اخیر شهرستان ساوه با مشکل کمبود بارش مواجه بوده به طوری که منابع آب زیرزمینی در این شهرستان به شدت کاهش یافته اند.

وی ادامه داد: بحران آب بحرانی است که بیشتر مناطق کشور به ویژه شهرستانهای ساوه و زرندیه را تهدید می‌کند و لازم است، همه مسئولان و مردم ایران به سهم خود برای رفع این بحران و عبور از آن تلاش کنند.
وی تصریح کرد: هم اینک ظرفیت های صنعتی و کشاورزی شهرستان ساوه تحت تاثیر کمبود منابع آبی قرار گرفته به همین سبب تسریع در اجرای طرح انتقال آب به این شهرستان ضروری است.

منصوری اظهار داشت: طرح انتقال آب از سرشاخه های دز و سد کوچری به شهرستان ساوه بطور جد در حال پیگیری است و در سالجاری اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان برای اجرای این پروژه اختصاص یافته و ۴۰ کیلومتر لوله مورد نیاز خریداری شده است اما با کاستی هایی از سوی پیمانکار مواجه بودیم که این امر نیز مورد پیگیری قرار گرفته است.

true
true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی