فعالیت مجدد بیمارستان تخصصی حضرت فاطمه (س) ساوه | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۸:۳۴:۲۰
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه , محمد بهاروند با اعلام این خبر گفت : بیمارستان ۹۶ تختخوابی حضرت فاطمه (س) ساوه از نیمه دوم اسفندماه سال ۱۳۹۶ به دلیل مشکلاتی از جمله مطالباتی که از سازمان‌های بیمه و مشکلات مالی که داشت، تعطیل و ادامه خدمت‌رسانی این مجموعه درمانی متوقف شده بود.

وی افزود: بلافاصله پس از تعطیلی این بیمارستان جلسه‌ای در فرمانداری ساوه با حضور مسئولان ذیربط و همزمان در استانداری با حضور معاون سیاسی استاندار و مدیران بیمه‌های استانی تشکیل و بر ضرورت بازگشایی مجدد بیمارستان تاکید شد.

فرماندار ساوه گفت : بیمارستان حضرت فاطمه (س) تنها بیمارستان بخش خصوصی شهرستان ساوه است که بهره‌مندی از خدمات این بیمارستان با توجه به هتلینگ و تجهیزات پزشکی برای مردم این شهرستان ضرورت دارد و تلاش شد تا وقفه‌ای در ادامه خدمات‌دهی از سوی این مجموعه درمانی صورت نگیرد و به عنوان مکمل بخش دولتی خدمات درمانی را ارائه دهد.

بهاروند در ادامه گفت : همکاری بیمه‌ها و دانشکده علوم پزشکی ساوه با حمایت معاونت سیاسی امنیتی استانداری مرکزی و نیز همکاری مدیریت بیمارستان خوشبختانه تصمیمات خوبی برای برون رفت از مشکلات موجود در بیمارستان اتخاذ و از امروز فعالیت خود را از سر گرفت که پرداخت حدود ۴۵۰ میلیون تومان از مطالبات بیمه‌ای بیمارستان حضرت فاطمه (س) عاملی در جهت تزریق نقدینگی به این بیمارستان بود.

وی در ادامه افزود : با پرداخت کامل معوقات بیمه‌ای از سوی سازمان‌های بیمه و بروز کردن مطالبات بخشی از مشکلات مالی این بیمارستان برطرف خواهد شد که امیدواریم با همکاری بیمه‌ها محقق شود و با همکاری دانشکده علوم پزشکی ساوه مشکل تامین پزشک و نیازهای درمانی در این بیمارستان نیز برطرف و امیدواریم که فعالیت آن پویاتر از گذشته صورت گیرد.

یادآوری می شود بیمارستان حضرت فاطمه(س) شهر ساوه اوایل اسفند پارسال به دلیل آنچه مطالبات وصول نشده از شرکت های بیمه ای اعلام شد از سوی مدیریت آن تعطیل گردید اما با تلاش مسئولان شهرستان ساوه و همراهی استانداری مرکزی به خصوص معاونت سیاسی اجتماعی و پرداخت بخش چشمگیری از مطالبات توسط شرکت های بیمه، از امروز۱۶ فروردین، دوباره در مدار خدمات دهی قرار گرفت.

 

true
true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی