شورای اداری شهرستان ساوه برگزار شد | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۱:۰۷:۲۷
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه , معاون استاندار و  فرماندار ساوه در این جلسه ضمن تقدیر از همه ادارات مسئول در ایام نوروز گفت : آمار و ارقام ارائه شده از سوی ادارات نشان از عزم جدی همه دستگاه ها در کاهش تلفات و ارائه بهترین امکانات به مسافران نوروزی بوده است.

محمد بهاروند افزود : بنابر فرموده مقام معظم رهبری که امسال را سال حمایت از کالای ایرانی نامگذاری کرده اند همه ما موظف هستیم ضمن حمایت از کالاهای ساخت داخل از خرید محصولات مشابه که در خارج کشور تولید میشود اجتناب کنیم تا رونق اقتصادی را که سالهاست مقام معظم رهبری به آن اشاره مسقیم دارد شاهد باشیم.

فرماندار ساوه گفت : یکی از مهمترین اهداف مجموعه مدیریتی شهرستان ساوه حفظ انسجام و وحدت برای خدمت صادقانه به مردم است چرا که مردم صاحبان اصلی این نظام هستند و باید با ارائه خدمت مناسب و پاسخگویی به مردم باعث ایجاد روحیه رضایتمندی و افزایش نشاط اجتماعی و امیدواری مردم باشیم.

بهاروند با اشاره به برخی اهداف مجموعه مدیریتی شهرستان در سال ۹۷گفت : یکی از اهداف مجموعه مدیریت شهرستان ساوه راه اندازی خط تولید شرکت رنو فرانسه است که باعث ایجاد اشتغال و درآمدزایی و همچنین ایجاد بازار رقابت بین تولید کنندگان خواهد بود , تقویت شهر صنعتی کاوه و شهر صنعتی جدید جاده احمد آباد ,ساخت نیروگاه سیکل ترکیبی ساوه , بهره برداری از خط آهن ساوه و همچنین ساخت کنارگذر از اهداف مجموعه مدیریتی شهرستان است.

سرهنگ پرویز اسدی فرماندهی انتظامی شهرستان ساوه در این جلسه با اشاره به کسب رتبه نخست فرماندهی انتظامی شهرستان ساوه در بین ۱۲ شهر استان گفت : برپایی ۲ قرارگاه نوروزی پلیس در میدان شهرداری و آزادی ساوه بصورت ۲۴ ساعته , تهیه و توزیع بروشورهای انتظامی و افزایش گشت های شهری و راهور بخشی از خدمات انجام شده پلیس ساوه در ایام نوروز بوده است.

اسدی با اشاره به تامین امنیت تفرجگاه ها و مکان های استراحتی مسافران با استقرار گشت های خودرویی , موتوری و پیاده گفت : از ۲۷ اسفند ۹۶ تا ۱۳ فروردین ۹۷ تعداد ۱۴۹۲ ماموریت انتظامی به نیروها محول شده است که برخی از انها در محل حل و فصل و برخی هم به ایجاد پرونده قضایی منتهی شده است.

وی افزود : در روزهای پایان سال ۹۶ هم باند بزرگ سارقان خودروی پراید در شهرستان ساوه و با انجام عملیات پلیسی کشف و توقیف شد.

عباس نیک روش ریاست دانشکده علوم پزشکی ساوه در این نشست گفت : در ایام نوروز طرح سلامت نوروزی متقارن با تسهیلات سفر بعهده دانشکده علوم پزشکی بوده است که با توجه به آمار ارائه شده شاهد کاهش تلفات جاده ای بوده ایم.

وی افزود : در ایام نوروز ۴ فوتی در محورهای مواصلاتی شهری و برون شهری داشته ایم که نسبت به آمار سال گذشته کاهش داشته است , همچنین تعداد ماموریت های جاده ای ۵۷ درصد کاهش داشته است در حالیکه تعداد حوادث شهری در مقایسه با آمار سال گذشته ۲۱ درصد افزایش ماموریت داشته است.

این نشست با حضور جمعی از مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان ساوه و به ریاست بهاروند فرماندار ساوه در محل فرمانداری برگزار شد و تعدادی از ادارات گزارشی از عملکرد ایام نوروز در خدمت رسانی به مسافران نوروزی را ارائه کردند.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی