اولین باشگاه خنده استان مرکزی در ساوه دایر می شود | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۴:۰۷:۳۱
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه , اصغر تنهایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، منطقه مرکزی، با اعلام این خبر اظهار کرد: باشگاه خنده به همت جمعی از ورزشکاران و هنرمندان ساوجی با هدف ایجاد شادابی، نشاط و پویایی جامعه راه اندازی و به گونه‌ای برنامه‌ریزی خواهد شد که دوره‌های مختلف سنی بتوانند از خدمات آن بهره مند شوند.

وی اجرای برنامه‌های ورزش صبحگاهی و نرمش با مشارکت اکیپ پیاده‌روی و ورزش صبحگاهی شهر ساوه و نیز اجرای نمایش‌های طنز با هدف تقویت نشاط و شادابی در اول صبح را از اهداف راه‌اندازی این باشگاه بیان کرد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های بعمل آمده این باشگاه در نقاط مختلف شهر فعالیت خواهد کرد تا آحاد مختلف جامعه از خدمات آن بهره مند شوند.

تنهایی تصریح کرد: باشگاه خنده به دنبال زدودن و از بین بردن فضای افسرده و پراسترس شهری است و تلاش خواهد کرد تا شاد زیستن و شاد کردن دیگران را با رویکرد اجتماعی زیستن و بهره‌برداری از فضاهای فرهنگی و ورزشی در جامعه و ظرفیت‌های موجود به مردم آموزش دهد.

“محسن مددی” معاونت خدمات شهری شهرداری ساوه در جلسه بررسی زمان افتتاح باشگاه نشاط و خنده، گفت: تلفیق خندیدن با ورزش بصورت متعادل می‌تواند سلامت ذهنی افراد را افزایش دهد و انگیزه افراد برای انجام فعالیت فیزیکی را بیشتر کند.

وی افزود: افسردگی نتیجه‌ی ناامیدی و نداشتن نشاط و شادی است و اجتماعی که در آن شادی و نشاط نباشد جامعه‌ای توسعه‌یافته نیست بلکه آن را کمتر توسعه‌یافته می‌دانند، چون جامعه‌ای که شاد نباشد انگیزه‌ای برای فعالیت ندارد بنابراین باید بحث شادی و نشاط را ابتدا از فرد، خانواده و اجتماع آغاز کرد.

بمناسبت هفته سلامت باشگاه نشاط و خنده شهرداری ساوه با تلاش واحد آموزش شهروندی حوزه معاونت خدمت شهری و همکاری هیأت ورزش های همگانی شهرستان راه اندازی و جهت شادی، خنده و ورزش بر اساس برنامه های پیش بینی شده در مناطق مختلف شهر در بین شهروندان حضور خواهد یافت.

مراسم افتتاح باشگاه نشاط و خنده شهرداری ساعت ۷ صبح یکم اردیبهشت ماه سالجاری در مح ل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساوه برگزار خواهد شد.همه ساله از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه به نام هفته سلامت در کشور نام گذاری شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی