اشتغال‌زایی بانوی هنرمند ساوجی در کارگاه کوچک خیاطی | ساوه نار پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳۱۹:۴۷:۵۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه , جهانگردی بانوی کارآفرین ساوجی در گفت‌وگو با خبرنگار کمیته امداد بابیان اینکه برای خود و ۱۲ نفر دیگر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال ایجاد کرده است، گفت: کار خود را پس از دریافت ۱۵ میلیون تومان وام از کمیته امداد شروع کردم.
وی یکی از کارهایی که معمولاً زنان به آن روی آورده و به آن علاقه بسیاری دارند را طراحی لباس، خیاطی، گلدوزی برشمرد و افزود: لازم نیست این کار صرفاً در مکان خاصی انجام شود و بانوان در منزل نیز می‌توانند سفارش‌ها خود را انجام دهند.

بانوی کارآفرین ساوجی انگیزه خود را از تأسیس کارگاه خیاطی ایجاد اشتغال برای خود و دیگر زنان سرپرست خانوار عنوان کرد و گفت: برخی افرادی که در این کارگاه مشغول به کار هستند کار خیاطی و برش را بلد هستند و لباس‌ها را می‌دوزند و برخی هم وارد نیستند و به آن‌ها این فرصت را دادیم تا بتوانند هنر را بیاموزند.

وی در پاسخ به این سؤال که برای تأسیس یک کارگاه خیاطی چه لوازمی موردنیاز است، گفت: پس از کسب جواز تأسیس یک تولیدی پوشاک به نسبت نوع و گستردگی تولیدات دارای ماشین‌آلات و لوازم موردنیازی چون قیچی برقی، میز برش، اتوی کارگاهی، راسته‌دوز، میان دوز، دکمه و مادگی، زیگزال یا سر دوز، نوار دوز، پس‌دوز، چاپ پرسی، پرینتر تی‌شرت و پانچ دکمه است و لوازم و ماشین‌آلات یک تولیدی روی عناصر زیادی ازجمله سرعت کار، هزینه‌ها و کیفیت تأثیرگذار است.

وی با اشاره به حجم تولید ماهانه‌اش می‌گوید: با توجه به قراردادها، مناقصه‌هایی که برنده می‌شویم و نوع فعالیت کارگاه، حجم تولیدمان متفاوت است و سفارش‌ها از شهرستان ساوه و سایر شهرهای استان قبول می‌کنیم.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی