بهره برداری از کنارگذر ساوه در انتظار ۲۲٫۵ میلیارد تومان اعتبار | ساوه نار سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۷:۳۰:۰۳
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

امیر امینی در جریان بازدید از کنارگذر در حال احداث ساوه در گفت ‌ وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: این پروژه پیشرفت بسیار خوبی دارد و عملیات اجرایی حدود ۲۰ کیلومتر آن به اتمام رسیده و ۱۷ کیلومتر آن نیازمند آسفالت رویه بتونی است. سه کیلومتر انتهایی آن نیز نیاز به زیرسازی برای اجرای آسفالت دارد.

وی عنوان کرد: پیمانکار اجرای این پروژه توانسته است عملیات اجرایی ۲۰ کیلومتر از این مسیر را تکمیل کند و آماده بهره برداری است و هم اکنون بالغ بر هشت میلیارد تومان مطالبات دارد و برای تکمیل عملیات باقیمانده نیازمند تخصیص ۱۷ میلیارد تومان منابع مالی است.

امینی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در سال جاری با تخصیص ۱۵ میلیارد تومان منابع مالی از سوی سازمان برنامه و بودجه در فصل مناسب کاری پروژه را بهره برداری کنیم و زیر خط ترافیک قرار گیرد.

وی ادامه داد: برای تجهیز و ایمنی کنارگذر ساوه و نصب علائم راهنمایی و رانندگی نیز نیازمند تخصیص ۵٫۵ میلیارد تومان اعتبار هستیم که با برگزاری مناقصه و تامین اعتبار انجام شود و بدون نصب تجهیزات ایمنی و علائم راهنمایی و رانندگی بهره برداری از این طرح ممکن نیست.

معاون وزیر راه گفت: بهره برداری کامل از این کنار گذر از جمله برنامه ‌ های سال ۱۳۹۷ است که تعریف شده و به سازمان برنامه و بودجه هم اعلام شده است و با جذب منابع اعتباری اجرایی خواهد شد.

وی گفت: این محور در ادامه به طول هفت کیلومتر که به سمت بلوار معصومیه و جاده قدیم ساوه به سلفچگان و آزادراه منتهی می شود در فازهای بعدی در دستور کار قرار خواهد گرفت و تلاش خواهیم کرد با پیگیری نماینده مجلس این محور از جاده قدیم تهران ساوه به سمت آزادراه تهران ساوه و نیز اتوبان ساوه همدان نیز متصل شود که نیازمند مذاکره با مسئولان شهر صنعتی ساوه است تا محور یاد شده از داخل شهرک عبور کند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی