نمایشگاه کودکان کار و استثنایی در میدان مخابرات | ساوه نار سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳۲۰:۴۷:۱۷
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه , عادل کاظمی دبیر کلاس ششم آموزشگاه امیرکبیر در حاشیه بازدید مسئولان از این نمایشگاه گفت :قسمتی از محصولات این نمایشگاه به همت دانش آموزان استثنایی آموزشگاه بهار و نیکان و بخشی از آن را دانش آموزان آموزشگاه امیرکبیر ( کودکان کار ) خلق کرده اند.

وی ضمن درخواست از همشهریان ساوجی برای خرید محصولات این نمایشگاه گفت : این نمایشگاه چند روزیست در حال فعالیت است اما بدلیل عدم معرفی و تبلیغات , مورد استقبال چندانی قرار نگرفت.

کاظمی با اشاره به اتمام نمایشگاه در عصر امروز گفت : ۴۰ درصد از سود حاصل از فروش این محصولات صرف کمک به کودکان کار و ۶۰ درصد دیگر آن جهت تامین داروی کودکان با بیماری های خاص خواهد شد.

منصوری نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس هم در حاشیه دیدار از این نمایشگاه گفت : کار این معلم عزیز در معرفی صنایع دستی دانش آموزان جای تقدیر دارد و قطعا در آینده مکانی را برای عرضه محصولات این دانش آموزان در اختیار آنها قرار میدهیم

یاد آور میشود همشهریان عزیز میتوانند جهت تهیه محصولات علاوه بر مراجعه به محل نمایشگاه با شماره ۰۹۱۸۶۲۴۷۹۷۴ ( آقای کاظمی ) تماس گرفته و با خرید این محصولات از کودکان کار و استثنایی حمایت کنند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی