سه هزار نفر از شهرستان ساوه به مرقد مطهر امام اعزام می‌شوند | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۱:۵۶:۴۶
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه به نقل از روابط عمومی فرمانداری , فرماندار ساوه شخصیت امام راحل به عنوان یک شخصیت جامع در تمامی ابعاد توصیف کرد  و گفت:امام خمینی (ره) با تشکیل انقلاب اسلامی به پشتوانه مردم توانست الگوی آزادیخواهی و استقلال طلبی را به دنیا معرفی کند.

محمد بهاروند ادامه داد: امام راحل پیام آور آزادی، عظمت، کرامت و ایستادگی ملت ایران بود و ما هرچه داریم از برکت امام است.

وی اظهار کرد: ایام سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بهترین زمان برای پرداختن به ابعاد متنوع شخصیت امام (ره) با خصایصی چون خستگی ناپذیری و شکست ناپذیری، صراحت ، صلابت ، قاطعیت و صبر و استقامت و همچنین تبیین و ترویج افکار و اندیشه های امام عظیم الشان برای نوجوانان و جوانان جامعه امروز است.

وی بر برگزاری باشکوه و تجمیعی آئین های بزرگداشت امام راحل تاکید کرد و گفت: امام عزیز بر گردن همه ملت ایران حق دارد و لازم است با شکوهترین آئین ها برای بزرگداشت این ایام برگزار شود.

 در ادامه ضمن تاکید بر بزرگداشت این ایام و برپایی آئین‌های ۱۴ و ۱۵ خردادماه، اظهار کرد: در سالروز ارتحال حضرت امام (ره) بالغ بر سه هزار نفر از شهرستان ساوه به مرقد مطهر امام اعزام می‌شوند که سهمیه ساوه به اندازه سهمیه کل استان است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی