پیام فرماندار ساوه به مناسبت روز قدس و دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۱۷:۲۹:۴۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

روز قدس یادگار ماندگار و از تدابیر اندیشمندانه وژرف نگری های سیاسی و جهانشمول حضرت امام خمینی (ره) در راستای زنده‌نگهداشتن روحیه ظلم‌ستیزی و ظلم‌ناپذیری مردم ایران و جهان در مقابل استکبار و استبداد است.

آخرین جمعه‌ی ماه مبارک رمضان به عنوان «روز قدس»، روز اتحاد و یکپارچگی مسلمانان عالم علیه جبهه کفر و الحاد و ظلم و اشغالگری است ، روز برائت و اعلام نفرت مسلمان و آزادگان جهان از رژیم اشغالگر قدس و حامی بزرگ آن شیطان بزرگ است.

ملت همیشه در صحنه ایران و مردم فهیم وسرافراز شهرستان ساوه به نشانه سرکوبی ستم و در حمایت از آرمان‌های امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و با همراهی مسئولان، امسال نیز در راهپیمایی روز قدس، سنگ‌تمام خواهند گذاشت و برائت خود از جرثومه‌های فساد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در زمین را اعلام خواهندنمود .

اینجانب به نوبه خود از مردم فهیم و مومن شهرستان ساوه به ویژه خانواده بزرگوار شهدا ، جانبازان ، ایثارگران ، فرهنگیان و دانشجویان ، صنعتگران و کارگران ، ورزشکاران و مسیولین دعوت می نمایم همگام با آحاد ملت با حضوری گسترده در این راهپیمایی بار دیگر همبستگی،صلابت و بیداری اسلامی را به جهانیان نشان دهند‌.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز جمعه مورخ ۹۷/۳/۱۸ از ساعت ۱۱ آغازمی گردد. مسیر راهپیمایی از خیابان دکتر شریعتی ( میدان معلم) بسوی مصلی امام علی (علیه السلام) و با اقامه نماز جمعه همراه خواهد بود

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی