برگزاری محفل انس با قرآن در غرق آباد | ساوه نار جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳۰۱:۰۸:۲۸
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه حسین محمودی فر با اعلام این خبر بیان داشت: این محفل با حضور قاری بین المللی حاج احمد دباغ به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) به همت اداره فرهنگ و ارشاداسلامی ساوه و با همکاری شهرداری و شورای شهر درمورخ ۱۳/۳/۹۷ درمحل مسجد جامع شهرغرق آباد برگزار گردید.

درحاشیه این مراسم رئیس اداره ارشاد ضمن تسلیت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) عنوان داشت: حضرت امام خمینی(ره) پس از انبیاء بزرگ الهی و معصومین ازکم نظیر ترین و ممتاز ترین شخصیت های تاریخ بشریت است که با اندیشه های بلند خود مسیر تاریخ را دگرگون کرده و سرمنشاء تحولات عظیمی در ایران و جهان گردید.

وی افزود: امام(ره) نمونه انسان کامل و شخصیتی جامع که یکی از اصیل ترین انقلاب های تاریخ را به پیروزی رساند و نظامی بی بدیل را پایه ریزی و رهبری نمود.

محمودی فر تصریح کرد:حضرت امام(ره) فرزند اسلام و پرورش یافته در دامان این مکتب است.آرمان های والا و روحیه پرصلابت افکار روشن زمان شناسی و زندگی سراسر نور حضرت امام(ره) می تواند سرمشقی برای بشریت باشد.

وی افزود: امام خمینی(ره) بزرگترین معلم عصر حاضر است که به همه جهانیان راه و روش مقاومت وایستادگی در برابر دشمنان و استکبار جهانی را نشان داد.ضمنا”اجرای برنامه هم خوانی قرآنی و اجرای برنامه قرائت توسط قاری و حافظ بین المللی حاج احمد دباغ و افطاری از برنامه های دیگر این مراسم بود.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی