برگزاری محفل انس با قرآن کریم در ساوه | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۵:۴۶:۴۰
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه , حسین محمودی فربا اعلام این خبر بیان داشت: این مراسم با همکاری اداره فرهنگ و ارشاداسلامی،اداره تبلیغات اسلامی،مؤسسه دارالتحفیظ به مناسبت ماه مبارک رمضان مورخ ۱۹/۳/۹۷ رأس ساعت۲۱:۳۰ درمحل دارالتحفیظ برگزارگردید.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسینی امام جمعه ساوه اظهار داشت: قرآن جلوه ای از علم و حکمت پروردگار و نشانگرعظمت خداوند متعال است.انس با قرآن همراه شدن با گنجینه بی پایان و دراختیار داشتن برنامه جامع و کامل یک زندگی سعادتمندانه است برنامه ای که عمل بدان تمام مشکلات مادی و معنوی فرد و جامعه بشری را رفع خواهد کرد.

وی افزود: همچنان که تغذیه جسم انسان مستمر و دائمی است رزق روحی نیز باید مستمر باشد در هرشبانه روز سهمی برای روح خودش درنظربگیرد.

دکترحسینی تصریح کرد: قرآن کریم قانون اساسی برای عملکرد تمام انسانهااست که تمام مراحل و مراتب ارتباط با قرآن اعم از آموزش،قرائت،تدبر وا نس و آشنایی با معارف الهی قرآن مقدمه ای برای عمل به مفاهیم والای قرآنی است.

امام جمعه ساوه افزود : کلمات قرآن رمز حیات معنونی و مملو از برنامه های کار آمد زندگی، می بایست عموم افراد جامعه را با معانی و مفاهیم والا ی قرآنی آشنا نمود.

وی در ادامه ابراز داشت: اگر قرآن درعمل و رفتار و گفتار و شخصیت انسان تجلی نیابد و ظهور و بروز پیدا نکند هرگز به قرآنی شدن انسان و جامعه نخواهدانجامید.عمل به قران است که جانها را منقلب و جوامع را تعالی می بخشد.

ایشان در پایان به خواستار ترویج سبک زندگی قرآنی در بین عموم مردم شدند.

قرائت قرآن توسط حافظ بین المللی حاج غلامرضا اسکندری و همچنین حاج وحید خزایی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی