توانمندسازی سکونت گاه های غیر رسمی اراک و ساوه | ساوه نار چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳۰۱:۱۳:۲۷
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه ,فتح‌الله حقیقی، در دوازدهمین جلسه ستاد فرهنگی، اجتماعی و مدیریت و ساماندهی آسیب‌های اجتماعی استان بیان کرد: باید مشکل سکونت‌گاه‌های غیر‌رسمی را مشکل خودمان بدانیم و به طور ویژه پیگیری کنیم. اهداف بلند مدت و کوتاه مدت در آسیب اجتماعی باید با پروژه و خروجی مناسب همراه شود.

وی ادامه داد:باید در سکونت‌گاه‌های غیر‌رسمی مکان‌های موقتی تاسیس و نمایندگانی از ادارات خدماتی ،پرشکی و درمانی مستقر شوند و خدماتی موقت ارائه دهند.

معاون سیاسی‌امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی افزود: مکان‌هایی در این سکونت‌گاه‌های غیر‌رسمی وجود دارد که در اختیار بعضی نهادها قرار گرفته است که بلااستفاده یا کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد و بهتر است این مکان‌ها با کمک و محوریت دفتر اجتماعی شناسایی شود.

حقیقی اظهار کرد: تعدادی طرح‌های نیمه‌تمام به دلیل اینکه در سکونت‌گاه‌های غیر‌رسمی مستقر است وجود دارد، به نظر می‌رسد باید با اولویت به اتمام برسد.

وی گفت: بر اساس قانون موظف هستیم نسبت به بازسازی تعدادی از سکونت‌گاه‌های غیر‌رسمی که در اراک و ساوه وجود دارد، از نظر اجتماعی، فرهنگی، عمرانی و بافت‌های فرسوده اقدام کنیم.

معاون سیاسی‌امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: سال گذشته ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در اختیار ۲۹ دستگاه اجرایی استان در ارتباط با اجرای سند کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی قرار گرفته است که امسال هم اعتباراتی در این قسمت در نظر گرفته شده که بصورت برنامه و پروژه محور در اختیار دستگاه های متولی قرار خواهد گرفت.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true
قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی