فرماندار : مراکز سونوگرافی ساوه مکلف به پذیرش بیماران با تعرفه بیمه ای شدند | ساوه نار شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۴:۰۵:۱۴
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه ,محمد بهاروند در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به مشکلاتی که در پذیرش نسخه‌های بیمه شدگان برای انجام سونوگرافی در این شهر وجود دارد به برگزاری نشستی برای بررسی و اتخاذ راهکار مناسب برای برون رفت از این مشکل اشاره کرد و افزود: در این جلسه مصوب شد به دلیل کمبودهایی که در حوزه سونوگرافی وجود دارد، دانشکده علوم پزشکی و سازمان تامین اجتماعی در راستای آموزش و جذب رادیولوژیست و سونوگرافیست اقدام عاجل صورت دهند تا بخشی از مشکلات ناشی از کمبود نیروی متخصص برطرف شود.

وی با اشاره به وجود مشکلات و نگرانی‌هایی بین سونوگرافیست‌های خصوصی، تامین اجتماعی و بیمه سلامت نیز عنوان کرد: مقرر شد از ابتدای ماه آینده (تیرماه) همکاری لازم و تعامل مطلوب بین این مجموعه‌ها صورت گیرد و سونوگرافی‌های شهرستان نسبت به پذیرش افرادی که تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی و سلامت هستند اقدام شود و سازمان‌های بیمه گر نیز مکلف به همکاری با این واحدها شدند.

بهاروند، خواستار پذیرش بیماران اورژانس در اولین فرصت و به صورت آنکال شد و گفت: باید تلاش شود از طریق سازمان تامین اجتماعی استان نسبت به پرداخت مطالبات سونوگرافی‌های شهرستان نیز اقدام لازم صورت گیرد.

وی تاکید کرد: از ابتدای ماه آینده دغدغه مردم این شهرستان در مراجعه به سونوگرافی‌ها برطرف و با ارائه دفترچه‌های بیمه و پذیرش آن از سوی این مراکز طبق قانون رفتار خواهد شد.

به گزارش ایسنا؛ از چندی پیش پزشکان و متخصصان سونوگرافی در ساوه از پذیرش دفترچه‌های تامین اجتماعی برای انجام سونوگرافی امتناع کرده و بیماران را با تعرفه آزاد پذیرش می‌کردند که موجب بروز اعتراضاتی از سوی مردم به ویژه جامعه کارگری شهرستان شده است.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی