افتتاح دو طرح خدمات قضایی در ساوه | ساوه نار پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳۰۲:۰۹:۲۲
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
it is true
true
false

به گزارش پایگاه خبری شهرستان ساوه , این دو طرح شامل مرکز ملاقات فرزندان طلاق شهرستان ساوه (مرکز مهر خانواده) و مرکز مشاوره خانواده است.

رئیس دادگستری شهرستان ساوه در این مراسم گفت : ملاقات فرزندان طلاق قبل از این در کلانتری‌ها صورت می‌گرفت که با راه‌اندازی این مراکز و با دستور قاضی از این پس دیدار فرزندان طلاق با پدر و یا مادر در این مراکز تحت نظارت نیروهای متخصص روانشناس کودک و مددکاردر فضایی آرام و با نشاط صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: این مرکز با دارا بودن فضایی اختصاصی برای بازی کودکان و همچنین محلی برای ملاقات و کودکان و والدین با هدف جلوگیری از بزهکاری و آسیب‌های اجتماعی و روانی فرزندان و خانواده‌هایی که از هم جدا شده‌اند مشاوره و مددکاری لازم را ارائه می‌دهد.

ملکی عنوان کرد:تا پیش از این برخی دیگر از خانواده‌های طلاق و افرادی که دچار اختلاف خانوادگی هستند در کلانتری‌ها و پارک‌ها و مکان‌های مختلف فرزندان خود را ملاقات می‌کردند که این مساله باعث به وجود آمدن مشکلاتی برای خانواده‌ها و کودکان می‌شود و مرکز مهر والدین برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی کودکان در خانواده‌های تک والد ارائه خدمات می‌کند.

true
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true
true
true

true

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی